Науково - практичний семінар «Формування комунікативної компетентності консультантів центрів професійного розвитку педагогів на засадах соціального партнерства»

19 жовт. 2021
Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 19 жовтня кафедрою освітньої політики в режимі онлайн проведений науково - практичний семінар «Формування комунікативної компетентності консультантів центрів професійного розвитку педагогів на засадах соціального партнерства» для консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників.

Для участі в заході зареєструвалися та пройшли Google-анкетування 52 педагога з 17 центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини.  Модерували захід Г. Болдирєва, завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності і М. Гриньова, методист лабораторії.

На початку семінару Г. Болдирєва, завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності, наголосила на тому, що здатність до ефективної комунікації є одним з компонентів успіху консультанта центру професійного розвитку педагогів. Так, задля удосконалення навичок та вмінь під час практикуму були опрацьовані шляхи подолання комунікативних бар’єрів.

І. Орленко, завідувачка Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, в ході інтерактивної міні-лекції розкрила питання особливостей використання технік ефективної комунікації у системі співпраці освітніх партнерів.

С. Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, к.п.н., закцентувала увагу на ролі коуча, фахівця, для якого у пріоритеті – професійний і творчий розвиток, який володіє технологіями збереження унікальності кожного педагога. Тож, міні-практикум був присвячений застосуванню консультантами прийомів селф-коучингу для професійного розвитку педагогів, зокрема опрацюванню чек-листа контрагентів досягнення професійної мети.

Місток від теорії до практики у формуванні комунікативної компетентності консультантів під час рефлексії проклала М. Гриньова, методистка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності, котра опрацювала з учасниками семінару  теоретичні та практичні аспекти ефективного зворотного зв’язку.

Під час семінару консультанти утвердилися у думці про важливість розвитку своєї комунікативної компетентності, адже люди, які володіють секретами успішної комунікації, ефективніші й відчувають більше задоволення від роботи, тоді як невміння ефективно комунікувати призводить до конфліктів і напруження. Зворотний зв’язок учасників семінару засвідчив, що захід став мотивуючим до професійного самовдосконалення та окреслив перспективні напрямки розвитку комунікативної компетентності.