- Історія
- Структура
- Керівництво
- Кафедри
- Кафедра методики викладання і змісту освіти
- Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту
- Кафедра філософії освіти
- Кафедра психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти
- Кафедра дошкільної та початкової освіти
- НМЛ дошкільної освіти
- НМЛ початкової освіти
- Центр освітніх ініціатив
- Відділи
- Науково-педагoгічна бібліотека
Кафедра дошкільної та початкової освіти
Кафедра дошкільної і початкової освіти – це сучасний відкритий освітній простір, який має довіру педагогів та створює перспективу інноваційних змін в системі дошкільної та початкової освіти.
Метою діяльності кафедри є забезпечення безперервності та ефективності підвищення кваліфікації керівників, вихователів та методистів закладів дошкільної освіти, вчителів початкової школи; психолого-педагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагогічних працівників.
В своїй діяльності кафедра сповідує принципи:
- науковості,
- саморозвитку,
- гуманізму,
- демократизму,
- наступності,
- персональної і колективної відповідальності,
- інклюзивності,
- колегіальності та прозорості обговорення питань, що віднесені до її компетенції.
Структура кафедри
Структурними підрозділами кафедри є дві науково-методичні лабораторії:
- НМЛ дошкільної освіти;
- НМЛ початкової освіти.
Науково-методична тема кафедри дошкільної та початкової освіти:
«Шляхи розвитку інноваційності як ключової компетентності педагога дошкільної і початкової освіти»
Основні напрямки діяльності кафедри дошкільної і початкової освіти:
- забезпечення якості освітнього процесу відповідно до стандартів вищої освіти та нормативних документів, що регламентують діяльність закладів післядипломної педагогічної освіти;
- сприяння впровадженню кращого світового освітнього досвіду, сучасних моделей безперервної освіти, що забезпечують професійний та особистісний розвиток педагогічних працівників;
- проведення наукових досліджень з найважливіших теоретичних і науково-методичних проблем за профілем кафедри;
- науково-методичний супровід впровадження інновацій в навчальних закладах регіону, підтримка інноваційної діяльності педагогів;
- активізація та розвиток інноваційності педагога дошкільної та початкової школи, формування інноваційної спрямованості, інноваційної компетентності, інноваційної креативності педагогів.
- вивчення, узагальнення й поширення досвіду роботи кращих викладачів, наставництво та допомога викладачам-початківцям в оволодінні педагогічною та професійною майстерністю.




На різних етапах професійного розвитку працювала старшим лаборантом, викладачем, асистентом та викладачем кафедри теорії та методики дошкільної освіти ДЗ «Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д. Ушинського» (2006-2019 р.р.) та вчителем іноземної мови (англійської) на курсах іноземних мов (з 2015 року).


Має досвід роботи консультанта обласного спеціалізованого закладу «Телефон довіри» (м. Миколаїв), педагога-організатора, вчителя російської мови та зарубіжної літератури. В період з 2014 р. по 2019 р. працювала вихователем закладу дошкільної освіти. З 2019 року – аспірантка кафедри загальної та диференціальної психології Південноукраїнського національного університету ім. К.Д. Ушинського. У центрі професійних інтересів - питання розвитку емоційного інтелекту дитини, розвиток емоційної саморегуляції педагогів. Є членом ВГО «Асоціації працівників дошкільної освіти». Член ГО "Інформаційно-дослідницький центр "Інтеграція та розвиток"". Активний учасник міжнародних проєктів, Всеукраїнських семінарів, тренінгів. Учасниця проєкту "Навчання через гру". Тренер тренерів інтегрованого курсу "Культура добросусідства".

Здобула вищу юридичну освіту. Має досвід ведення номенклатури справ, діловодства, створення умов для оптимальної організації та проведення освітнього процесу. Знає закони України та інші нормативно-правові акти, що регламентують освітню діяльність навчальних закладів; правила техніки безпеки охорони праці та пожежного захисту.

Має досвід роботи вихователя закладів дошкільної освіти (1995-2005), методиста ЗДО (2005-2017), завідувача ЗДО (2017-2018).
В методичній роботі зосереджує увагу на розробці питання забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, на проблемі розвитку особистості вихователя як суб’єкту безперервної освіти, пошуку шляхів підвищення наукового й загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності. Активно використовує сучасні форми і методи роботи з педагогами області, творчо підходить до впровадження в роботу нових технологій, перспективного педагогічного досвіду. Є автором статтей з питань дошкільної освіти, підвищення кваліфікації, професійної компетентності, розвитку творчої ініціативи, самовдосконалення. Активний учасник міжнародних проєктів, Всеукраїнських семінарів, тренінгів. Тренер освітніх програм. Тренер для забезпечення підготовки регіональних тренерів щодо впровадження оновленого БКДО. Регіональний експерт щодо оцінювання якості освітнього процесу у закладах дошкільної освіти з використанням міжнародної методики ECERS-3. Є членом ВГО «Асоціація працівників дошкільної освіти».


