Кафедра педагогіки та освітнього менеджменту

 

ОФІЦІЙНИЙ САЙТ КАФЕДРИ

 

 

 

 

Кузнєцова Неля Вікторівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук, доцент.

Посада: завідувачка кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наукові інтереси: методологія, теорія та історія вищої педагогічної освіти; забезпечення якості вищої освіти.

Науково-педагогічна діяльність: з 1990 року

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.01 Теорія та історія педагогіки: «Самоосвіта молодого вчителя як умова неперервності його освіти», захист – 1990 р.

Досвід іншої роботи: з 1997 р. – по 2020 р. доцент кафедри педагогіки Одеського національного університету імені І.І. Мечникова

 

Монографії, підручники:

  1. Кузнєцова Н.В. Становлення педагогічної освіти і науки. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Історія та сучасність (1865-2015). гол. ред.       І.М. Коваль. Одеса : Одеський нац. ун-т, 2015. С. 154-162.
  2. Кузнєцова Н.В. Передумови виникнення вищої педагогічної освіти на Півдні України. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: кол. моногр.; за ред. проф. О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018.  С. 25-37.
  3. Кузнєцова Н.В. Становлення педагогічної освіти і науки в Імператорському Новоросійському університеті. Університетська педагогічна освіта: історія, теорія і перспективи розвитку в умовах глобалізації: кол. моногр.; за ред. проф. О.С. Цокур. Одеса: ФОП Бондаренко О.М., 2018. С. 37-47.
  4. Основи педагогічних вимірювань: навч.-метод. посіб. / І.П. Аннєнкова, Н.В. Кузнєцова, Л.А. Раскола. Одеса. Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. 2021. 210 с.

 Найважливіші публікації:

  1. Кузнєцова Н.В., Ружицька О.М. Питання науково-педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії в умовах реформування системи освіти України. KELM. Knowledge. Education. Law. Management. 2018. № 3 (23).  wrzesien.  С. 101-110.    Index Copernicus, Worldcat, Central and Eastern European Online Library, Research Bible.
  2. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В., Нагорна Н.В. Кваліметрична модель економічної компетентності майбутніх фахівців неекономічних спеціальностей. Спеціальний тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Всеукраїнський науково-практичний журнал «Директор школи, ліцею, гімназії». Київ : Гнозис, 2019. № 4. Кн. 2. Том II (84). С. 64-75.
  3. Кузнєцова Н. В., Аннєнкова І.П., Ружицька О.М. Про необхідність узгодження підходів щодо надання кваліфікації науково-педагогічного працівника. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 23–24 квіт. 2020. Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. Том 1. С. 236-239.
  4. Хмарський В.М., Ружицька О.М., Аннєнкова І.П., Кузнєцова Н. В., Савастру О.В. Актуальні питання розробки та впровадження освітніх програм в ОНУ імені І.І. Мечникова. Проблеми і перспективи розвитку природничих наук у контексті модернізації середньої та вищої школи. Збірник матеріалів ІІ всеукр. наук.-метод. Інтернет-конференції / За ред. В. В. Заморова, С. П. Гвоздій, М. В. Ткаченко. Одеса: Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. С. 22-27.
  5. Аннєнкова І.П., Кузнєцова Н. В., Ружицька О.М. Основні напрями розбудови системи внутрішнього забезпечення якості у закладі вищої освіти. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 20–21 квіт. 2021. Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. С. 77-81.
  6. Кузнєцова Н. В.  Сучасна вища педагогічна освіта України: необхідність парадигмальних змін. Нове покоління вчителів для української школи: виклики і досягнення: збірник тез доповідей Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. (30 квіт. 2021 р., м. Одеса).  Одеса, 2021. С. 151 -153.
  7. Кузнєцова Н. В. Соціальна відповідальність як ціннісний орієнтир розвитку вищої освіти України. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІІІ Всеукр. науково-практ. конф. 14 травня 2021 р. /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса. 2021. С. 31-34.
  8. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В. Становлення системи внутрішнього забезпечення якості в закладі вищої освіти: досвід та проблеми. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип.37. С. 322-327.
  9. Аннєнкова І. П., Кузнєцова Н. В. Кваліметрична модель моніторингу якості освіти в закладі вищої освіти. Інноваційна педагогіка. 2021. Вип. 38. С. 210-214.
  10. Кузнєцова Н.В. Основні процедури моніторингу якості навчання та викладання у закладі вищої освіти. Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір: тези доповідей ІІ міжнар. наук. конф. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. С. 13-15.
  11. Кузнєцова Н.В. Деякі питання міждисциплінарних освітніх програм галузі 01 Освіта/Педагогіка. Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження: зб. матер. міжнар. конф., м. Одеса, 5-6- липня 2021 р . Одеса: 2021. С. 53-57.
  12. Кузнєцова Н.В. Сучасні технології викладання та навчання у контексті парадигми студентоцентрованості. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (20 травня 2022 р.) /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса: Вид. Букаєв В.В., 2022. С. 184-186.
  13. Кузнєцова Н.В. Починати з себе. До питання про академічну доброчесність учасників освітнього процесу. Практичні кроки до академічної доброчесності у період воєнної експансії: погляд студента: матеріали обласного інформаційно-виховного заходу для здобувачів освіти закладів фахової передвищої освіти  Одеської області від 6 жовтня 2022 р., м. Одеса: зб. доп. Одеса, 2022. С. 5-7.
  14. Кузнєцова Н.В. Основні напрями діяльності Центру забезпечення якості освіти закладу вищої освіти. Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики: електрон. наук. зб. тез доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (17–18 лист. 2022 р.). Київ : ВПЦ "Київський університет", 2022. С. 102-106.
  15. Annienkova I., Kostova N., Kuznietsova N., Bokshorn A. External quality assurance system of higher legal education in Ukraine. Amazonia Investiga. 2022. 11(51). P. 29-39. Web of Science.
  16. Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Кузнєцова Н.В. Підготовка педагогічних та науково-педагогічних кадрів: нові підходи і шляхи реалізації. Наша школа: науково-практичні студії. 2023. № 1. С. 36-40.
  17. Кузнєцова Н.В.  Актуальні питання академічної доброчесності як елементу внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. (19 травня 2023 р.) /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса: Вид. Букаєв В.В., 2023. С. 47-50.
  18. Кузнєцова Н.В. Питання академічної доброчесності в аксіологічному вимірі сучасного освітнього простору. Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір: тези доповідей ІІI міжнар. наук. конф. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2023. С. 10-12.
  19. Кузнєцова Н.В. Сучасні підходи до формування методичної компетентності майбутніх педагогів. Професійна компетентність педагога: методологія, теорія, методика, практика: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (10 листопада 2023 р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса, 2023. С. 241-244
  20. Кузнєцова Н.В. Критерії оцінювання освітніх програм як чинник модернізації освітнього процесу у вищій школі: Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості в закладах вищої освіти України: інструменти та виклики : електрон. наук. зб. тез доп. ІІI Міжнар. наук.-практ. конф. (16-17 лист. 2023 р.). Київ : ВПЦ "Київський університет", 2023. С. 19-22.
  21. Кузнєцова Н.В. Розвиток методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інноваційних технологій. Академічні візії. 2023. Випуск 26.
  22. Муковіз О., Кузнєцова Н. Методична компетентність вчителя початкових класів у контексті Нової української школи. Вісник науки та освіти. 2024. № 2 (20). С. 1008-1020.
  23. Кузнєцова Н. Сучасні підходи до розвитку методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Наукові інновації та передові технології. 2024. Випуск № 3 (31). С. 1093-1103.
  24. Актуальні питання академічної етики в контексті суспільних змін. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали VI Всеукр. наук.-практ. конф. (17 травня 2024 р.) /за заг. ред. В.В. Ягоднікової. Одеса: Вид. Букаєв В.В., 2024. С. 62-64.

Методичні розробки:

  1. Методичні рекомендації щодо проведення іспитів та заліків, захисту курсових робіт (проєктів) за дистанційною формою в умовах карантину в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова / розробник Н.В. Кузнєцова. Одеса: ОНУ, 2020.
  2. Кузнєцова Н. В. Навчальна програма навчальної дисципліни «Історія педагогіки та освіти»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 19 с.
  3. Кузнєцова Н. В. Наскрізна програма практики: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 34 с.
  4. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Дидактика»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка середньої освіти». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса : Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2020. 24 с.
  5. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Методика викладання у вищій школі»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 30 с.
  6. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Основи академічного письма»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 22 с.
  7. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Педагогічна майстерність та етика викладача»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса: Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 27 с.
  8. Кузнєцова Н. В. Робоча програма навчальної дисципліни «Тенденції та перспективи розвитку вищої освіти»: для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Педагогіка вищої школи». КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Одеса : Вид-во ТОВ «Лерадрук», 2021. 26 с.
  9. Основи педагогічних вимірювань: навч.-метод. посіб. / І.П. Аннєнкова, Н.В. Кузнєцова, Л.А. Раскола. Одеса. Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. 2021. 210 с.

Участь у міжнародних проєктах:

  1. 22.10.2020 – 15.12.2020, Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Quality in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI century».
  2. 01.09.2020 - 30.06.2022. Проєкт «Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти» (Academic Integrity and Quality Initiative – Academic IQ), що реалізується Американськими Радами з міжнародної освіти за сприяння Посольства США в Україні, Міністерства освіти і науки України та Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

  1. Член ГО «Центр досліджень з історії освіти, науки та техніки на півдні України імені  В.І. Липського»
  2. Член Української асоціації дослідників освіти

 Підвищення кваліфікації:

  1. Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка. Cертифікат учасника VI Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін». 23-24 april 2020. 12 годин.
  2. Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Академічна доброчесність у системі внутрішнього забезпечення якості освіти». 23-27 листопада 2020 р. 15 годин.
  3. Masaryk University. Certificate of Participation. Course «Quality in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI century». 22 October- 22 December 2020. 40 hours.
  4. ДЗВО «Університет менеджменту освіти». Центральний інститут післядипломної освіти. Український відкритий університет післядипломної освіти. Сертифікат. Курс «Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти». 15.12-30.12.2020. 1 кредит ECTS/30 годин.
  5. National Office Erasmus+UA, Інститут вищої освіти НАПН України, Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, British Council. Сертифікат учасника IX Міжнародної Болонської конференції «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу: роль оцінювання якості викладання і навчання в процесі акредитації». 22 грудня 2020 р. 0,5 кредити ЄКТС – 14,5 годин.
  6. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Сертифікат від 18 лютого 2021 р. Навчання за програмою курсів підвищення кваліфікації «Нова українська школа: від ідеї до практики». Обсяг 2 кредити ЄКТС/60 годин.
  7. ERASMUS+ Programme of the European Union. Сертифікат від 01.04.2021 р. учасника Міжнародного проєкту ERASMUS+ 620395-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-SUPPA. BOOSTING JOIINT INITIATIVES OF ACADEM-IAAND CIVIL SOCIETY IN UKRAINE. Орієнтаційний тренінг. 0,5 кредити ECTS/16 год.
  8. Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Робота з даними та напрацювання стратегій для посилення академічної доброчесності та якості». 06-08 квітня, 13-14 квітня 2021 р. Обсяг 15 год.
  9. Сумський ДПУ імені А.С. Макаренка. Cертифікат учасника VII Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін». 20-21 april 2021. 12 годин.
  10. Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського. Довідка про стажування. Тема: «Педагогіка закладів вищої освіти». 05.04.2021-14.05.2021. 4 кредити/120 год.
  11. Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка. Сертифікат учасника. Міжнародна науково-практична конференція «Методика навчання природничих дисциплін у середній і вищій школі (XXVІIІ Каришинські читання)». 16 годин.
  12. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Сертифікат учасника. II Міжнародна конференція «Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження». 5-6 липня 2021 р. 1,5 кредити ЄКТС/45 годин.
  13. Київський національний педагогічний університет імені М. Драгоманова, Erasmus+, Jean Monnet Project.  Сертифікат учасника. Міжнародна науково-практична конференція «Українська освіта: аксіологія європейського вибору» в рамках імплементації проєкту напряму Жана Монне «Європейські цінності різноманіття та інклюзії для сталого розвитку» Erasmus+ Jean Monnet Project «European values of diversity and inclusion for sustainable development» (EVDISD) 620545-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-PROJECT та у співпраці з проєктами – Кафедра Жана Монне «Соціальні та культурні аспекти Європейських Студій» (SCAES) 620635-EPP-1-2020-1-UA-EPPJMO-CHAIR. 21–22 жовтня 2021 р. Обсяг 0,6 кредити ЄКТС/18 год.
  14. Львівський національний університет імені Івана Франка. Сертифікат учасника. ІІ Міжнародна наукова конференція «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір». 28 жовтня 2021 р. 0,3 кредити ЄКТС/9 год.
  15. National Office Erasmus+UA, Інститут вищої освіти НАПН України, ERASMUS+ Programme of the European Union. Сертифікат учасника. X Міжнародна науково-практична конференція «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу. Оцінювання якості: підходи та інструменти». 10 листопада 2021 р. 0,2 кредити ЄКТС.
  16. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Сертифікат учасника V Міжнародної науково-практичної конференції «Третій рівень освіти в Україні: становлення та тенденції» 19-21 листопада 2021 р.
  17.  Американські Ради в Україні, МОН України, Національне агентство із забезпечення якості освіти в Україні, International Center for Academic Integrity, AcademIQ. Сертифікат учасника. «Інтерпретація даних для якісних змін». 10, 15, 18, 19 листопада 2021 р. Обсяг 12 год.
  18. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Сертифікат. Навчання за сертифікатною програмою професійної підготовки на семінарі-тренінгу «Підвищення професійної компетентності фахівців із питань організації та проведення підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук». 16-21 листопада 2021 р. Обсяг 54 год.
  19. Міністерство освіти і науки України, Національна Академія наук України, Національний центр «Мала академія наук України». Практикум для освітян «Цифровий простір педагога». 21 лютого–16 травня 2022 рр. Обсяг 2 кредити ЄКТС/60 годин.
  20. Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union, Erasmus+ Jean Monnet Modules. Сертифікат учасника тренінгу «Академічна доброчесність як рушійна сила підвищення якості вищої освіти: кейси акредитаційної експертизи».  14-16 червня 2022 р. Обсяг 0,5 кредиту ЄКТС/15 год.
  21. Академія цифрового розвитку. Навчання на курсі «Цифрові інструменти Google для освіти». Базовий рівень. За дистанційною формою в період з 25 липня до 07 серпня 2022 р. Обсяг 30 год./1 кредит ЄКТС.
  22. КНУ імені Тараса Шевченка. Сертифікат. Участь у II Міжнародній науково-практичній конференції «Розбудова внутрішніх систем забезпечення якості у ЗВО України: інструменти та виклики». 17-18 листопада 2022 р.
  23. Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян. Lublin (Poland). Навчання на курсі «Academic integrity in the training for masters and doctors of philosophy (PHD) in the countries of the European Union and Ukraine» («Академічна доброчесність при підготовці магістрів та здобувачів доктора філософії (PHD) в країнах Європейського Союзу та Україні») за дистанційною формою в період з 5 грудня по 12 грудня 2022 р. Обсяг 45 год./1,5 кредити ЄКТС.
  24. ГО «Прогресильні». Навчання на курсі «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» в період з 15 березня по 19 квітня 2023 р. Обсяг 30 год. (1 кред. ЄКТС).
  25. Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. Сертифікат про підвищення кваліфікації експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. 07-08.03.2024. Тренінг для експертів із написання звіту про результати акредитаційної експертизи. Обсяг 90 годин (3 кредити ЄКТС) .
  26. Національний Еразмус + офіс в Україні. Сертифікат від 23.09.2024 р. Участь у Круглому столі «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану. Розбудова мережі закладів вищої освіти України».
  27. Інститут педагогічної освіти та освіти дорослих імені Івана Зяюна НАПН України. Сертифікат від 28.10.2024 р. Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя».
  28. Інститут педагогіки НАПН України. Сертифікат від 30.10.2024 р. Участь у ІV Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі».

 

 

 

 

Ягоднікова Вікторія Вікторівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: доктор педагогічних наук, професор.  

Посада: проректор з науково-педагогічної та інноваційної діяльності, професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.  

Наукові інтереси: теорія і методика виховання, інновації в освіті, виховання лідерів, психолого-педагогічні аспекти управління.  

Теми дисертацій: кандидатська дисертація «Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому виховному процесі загальноосвітньої школи», захист - 2006 р.;  докторська дисертація «Теорія і практика формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи», захист - 2016 р.  

 

Монографії, підручники:

 

1. Формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи: теоретичні і практичні аспекти: монографія. Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2016. 496 с.   

2. Актуалізація інноваційної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти / Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика: монографія / Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Сагач Г.М. та ін., за заг ред. В.В.Ягоднікова, Одеса: видавець Букаєв В.В., 2019. 286 с. (С. 119-143).  

 

Найважливіші наукові публікації:  

  1. Ягоднікова В.В. Розвиток мотивації педагогів до інноваційної виховної діяльності. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім.К. Д. Ушинського.  Одеса, ПДПУ імені К.Д. Ушинського. 2015.  № 2. С.118-126.  
  2. Ягоднікова В.В. Інноваційно-виховувальна компетентність педагога. Директор школи, ліцею, гімназії. 2015. № 1-3.  С. 158-162.  
  3. Ягоднікова В.В. Критерії формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Освіта і наука. 2015.  №6/СХХХV. С. 148-154.  
  4. Ягоднікова В.В. Мотивування педагогів до інноваційної виховної діяльності.  Збірник наук. праць Уманського державного педагогічного університету ім. П. Тичини / гол. ред.. М. Т. Мартинюк. Умань: ФОП Жовтий О. О., 2015. – В. 2, Ч. 2. - С. 494-501.  
  5. Ягоднікова В.В. Організація педагогічної взаємодії суб’єктів інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. пр. – серія : Педагогічні науки / Гол. ред. Локарєва Г. В. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2015. № 2 (25). С. 53-58.  
  6. Ягоднікова В.В. Принципи формування інноваційної спрямованості виховного процесу. Нова педагогічна думка. Рівне, 2015. № 4. С. 133-138.  
  7. Yahodnikova V. Formation of innovative orientation educational process secondary school. –  Austrian Journal of Humanities and Social Sciences, «East West» Association for Advanced  Studies and Higher Education GmbH. Vienna, 2015. № 5-6 (4). pp. 83-85.  
  8. Yahodnikova V. Features innovative changes in educational process in secondary schools of Ukraine. – European Journal of Education and Applied Psychology, «East West» Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH. Vienna, 2015. № 4.  pp. 62-65.  
  9. Ягоднікова В.В. Особливості управління інноваціями у виховному процесі школи. Наука і освіта. 2016.  № 1. С. 17-22.  
  10. Ягоднікова В.В. Чинники формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016.  №1 (55).  С.342-348.  
  11. Ягоднікова В.В.Інноваційні підходи до організації сучасного виховного процесу загальноосвітнього навчального закладу: науково-методичний аспект. Наша школа. 2016. №4.  
  12. Ягоднікова В.В. Психологічні аспекти організації творчої педагогічної взаємодії. Virtus: Scientific Journal / Editor-in-Chief M.A. Zhurba. 2017. November №18. р.50-53. Index Copernicus.   
  13. Yahodnikova V. Teachers’ Motivation For Effective Pedagogical In traction Under Conditions of Educational Changes. Наука і освіта. 2017. №11. 139-145. Web of Science.  
  14. Модель системи формування інноваційної спрямованості виховного процесу загальноосвітньої школи. – Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 року) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 127-128.  
  15. Ягоднікова В.В. Психологічний тренінг як метод розвитку інноваційного потенціалу педагогів / Актуальні проблеми психології інновацій: теорія та практика: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (15 вересня 2017 р.). Одеса: ВМВ, 2017. С.160-163.  
  16. Ягоднікова В.В. Тренінгові технології у розвитку соціальної зрілості студентів. Молодь і ринок. 2018. №2 (157).  С. 6-10.  
  17. Ягоднікова В.В. Аксіологічний підхід до виховання соціальної зрілості студентів Вісник  Луганського національного університету ім. Т. Шевченко, 2018.   № 1 (315) березень. Ч.1. С.179-186.  
  18. Yahodnikova V., Racu I., Mykolaiets A. Teachers’ Social Intelligence Examination. Наука і освіта. 2018. № 1. 46-53. Web of Science.  
  19. Ягоднікова В.В. Соціальний інтелект як здатність педагога до реалізації освітніх змін / Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих у системі неперервної освіти : ІV Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція (м. Біла Церква, 29 листопада 2018 року) /  Біла Церква : БІНПО ДНВЗ УМО, 2018. С. 183-186.  
  20. Ягоднікова В.В. Критеріальний підхід до визначення стану сформованості інноваційної компетентності педагогів / за заг. ред. д.філ.н. Журби М.А.- Зб. наук. праць. за матеріалами ХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика в сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти» (від 30-31 грудня 2018 року).  Монреаль: СРМ «АSF», 2018. С.65-68.  
  21. Ягодніква В.В., Чешенко О.І. Інноваційні стратегії нової школи в Одеському регіоні. Директор школи, ліцею, гімназії. 2018. № 1. С.23-27   
  22. Ягоднікова В.В. Концептуальні засади розвитку професійної зрілості педагогів у системі неперервної освіти / Філософсько-світоглядні та культурологічні контексти неперервної освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 12-13 квітня 2019 р., м.  Дніпро, КЗВО «ДАНО» ДОР». / Наук. ред. О.Є. Висоцька. Дніпро: СПД «Охотнік»,  2019.С.329-331.  
  1. Ягоднікова В.В. Виховання у сучасній парадигмі освіти / Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: Матеріали Всеукраїнської науковопрактичної конф. 21 травня 2019 року. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С.610.  
  2. Ягоднікова В.В. Виховання як базовий теоретико-методологічний конструкт педагогіки і освіти / Педагогічна наука і освіт у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф. 14 травня 2020 р. / за заг. ред. В.В.Ягоднікової. Одеса: видавець Букаєв В.В., 2020. С.303-309.  
  3. Ягоднікова В.В., Чешенко О.І. Виховна система школи: теоретико-методологічні та практичні аспекти. Директор школи, ліцею, гімназії. 2020, Том 21. № 2. С. 60-67.  
  4. Ягоднікова В.В., Гриньова М.В. Роль неформальної освіти у вихованні лідерських якостей підлітків. Інноватика у вихованні: збірка наукових праць. Вип. 13. Том 2. Упоряд. О. Б. Петренко; ред. кол. О. Б. Петренко, Н. Б. Грицай, Т. С. Ціпан та ін. Рівне РДГУ, 2021. С. 73-82.
  5. Ягоднікова В.В. Аксіозорієнтоване освітнє середовище закладу загальної середньої освіти: теоретичний аспект. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції 14 травня 2021 р. Одеса: видавець Букаєв Видим Вікторович, 2021. С. 81-85.  
  1. Ягоднікова В.В., Гриньова М.В. Партипасивний підхід до виховання лідерських якостей підлітків. Молодь і ринок. 2021. № 11/197. С.44-49.   
  2. Ягоднікова В.В., Солнцева О.А. Виховання толерантності учнів як педагогічна проблема. Перспективи та інновації науки. 2022. № 8(13). С.346-354.   
  3. Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В. Виклики та стратегічні завдання освіти і педагогічної науки в сучасних реаліях. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: Матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2022р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2022. С. 19-21. (у співавторстві з Задорожною Л.К.)  
  4. Ягоднікова В.В., Красюк Л.В., Ковтун Н.І. Професійні та етичні вимоги до керівника закладу освіти в умовах Нової української школи. Наука і техніка сьогодні. 2022. № 7(7) 2022. С. 261-269.   
  5. Ягоднікова В.В. Соціальний інтелект керівника освіти як чинник ефективної управлінської діяльності. Перспективи і інновації науки. № 9 (14). 2022. С. 705-712.  
  6. Задорожна Л.К., Ягоднікова В.В., Кузнєцова Н.В. Підготовка педагогічних та науковопедагогічних кадрів: нові підходи та шляхи реалізації Наша школа: наукові та практичні студії. 2023. №1. С.36-40.  
  7. Ягоднікова В.В. Солнцева О.А.Чинники розбудови інклюзивного освітнього середовища Вісник науки та освіти. 2023. № 3(9). С. 630-644.  
  8. Ягоднікова В.В., Кравець Н.Ю. Інноваційна компетентність вчителя початкової школи: теоретико-методологічний аспект Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Вип. 57. Т.2. Одеса: Видавничий дім «Гельветика». 2023 С.26-31.  
  9. Ягоднікова В.В. Нейропедагогічний підхід до професійного розвитку педагогів в системі неперервної освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку: матеріали У Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 травня 2023. Одеса: видавець Букаєв Видим Вікторович. 2023. С.168-173.   
  10. Ягоднікова В.В., Колесова О.А. Використання ІКТ-технологій в інформаційно-освітньому середовищі в умовах дистанційної освіти. Наукові інновації та передові технології. 2023. №10(24). С.753-763.  
  11. Ягоднікова В.В. Формування методичної компетентності майбутніх вчителів в умовах інформаційно-освітнього середовища. Перспективи та інновації науки. 2023. № 12(30) 2023. С. 433-442.  
  12. Ягоднікова В.В. Організація науково-дослідницької діяльності як чинник формування науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 1(29), 2024. С.126-131. 
  13. Ягоднікова В.В. Роль інноваційних технологій у формуванні науково-дослідницької культури майбутніх вчителів. Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 67. Том 2. С. 237-240. 
  14. Ягоднікова В.В. Пріма Р.М. Методологічні підходи методичної підготовки майбутніх учителів нової української школи. Вісник науки та освіти. 2024 № 2(20). С.1317-1328. 
  15. Hrynova, M., Gollob, R., & Yahodnikova, V. Participation in the context of developing pupils' leadership qualities on a humanistic and democratic basis. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2024. 16(1), 16-29. 
  16. Ягодніков В.В. Комунікативна толерантність як складова науково-дослідницької культури. Наукові інновації та передові технології. 2024. № 8(36) С.1495-1503.

Навчально-методичні посібники, розробки:  

  1. Ягоднікова В.В. Теорія та методика виховання лідерів 2-е вид., доп. і перероб.: навч. посіб. Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2017. 171 с.   
  2. Ягоднікова В.В., Чешенко О.І. Діагностика сучасного виховного процесу: навч.-метод посібник. Одеса: Видавець Букаєв В.В., 2017. 290 с.  
  3. Ягоднікова В.В. Соціально-психологічні аспекти розвитку людей похилого віку в контексті неперервної освіти / Неформальна освіта людей поважного віку: навч.-метод. Посібник / за ред. М.М.Букача. Одеса: ККЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» та ГО ОЦ УТВ. Миколаїв: видавець та виготовлювач ФОП Швець В.М., 2020.С.273416.  
  1. Психологія управління: навч. посіб. / укл. В.В.Ягоднікова Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 141 с.  
  2. Ягоднікова В.В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних завдань з дисципліни «Психологія управління». Одеса.: Букаєв В.В., 2022.101 с.  
  3. Ягоднікова В.В. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи та проведення практичних завдань з дисципліни «Інноваційна освітня діяльність» Одеса.: Букаєв В.В.,2022. 32 с.   
  1. Ягоднікова В.В. Робоча програма навчальної дисципліни «Психологія управління» для другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності – 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньо-наукової програми «Освітній менеджмент у педагогічних системах». Одеса.: Букаєв В.В., 2022. 32 с.  

Міжнародні проєкти:  

  1. 2019-2021рр. Міжнародний проєкт «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», який реалізує Університет імені Масарика (Чеська республіка) за підтримки Чеської агенції розвитку.  
  2. 2021 р. Міжнародний освітній проєкт «Цифровізація викладання», Австрійська агенція з  питань  міжнародної мобільності та співпраці в галузі освіти, науки і досліджень.  

Науковий сокерівник дослідницької теми кафедри «Розвиток та удосконалення професійних та особистісних якостей учасників освітнього процесу», реєстраційний номер № 0121U111309.  

 

Участь у професійних, наукових, громадських об’єднаннях:    

  1. Професор Міжнародної кадрової академії (Атестат ВЗ № 1198 від 25.12.2013.)  
  2. Академік національної академії наук вищої освіти України, Диплом Академіка Серія ГО №23-24 від 26 вересня 2023 року Протокол №8.  

Підвищення кваліфікації:  

  1. Міжнародне стажування International Center of Modern Education (Praha, Czech Republic) 2017р. тема «Сучасні педагогічні технології в освітньому процесі».  
  2. Сертифікат № 860/20-ВУ від 30 грудня 2020 року (30 годин), тема «Менеджмент освітньої та педагогічної діяльності в закладах освіти». ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти (15.12.2020-30.12.2020 рр.).  
  3. Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and  Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of  Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (40 hours). (22.10.2019-  15.11.2019).  
  4. Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and  Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (40 hours). (20.09.2020- 14.10.2020).  
  5. Masaryk University, Department of Social education, CZECH REPUBLIC, «Inclusion and Internationalization in Higher Education» within the framework of project «Transformation of   Faculties of Education and Pedagogical Universities for XXI. Century» (28 hours). (06.04.2021- 29.04.2021). 
  6. Міжнародного стажування «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» 06.11-12.12.2021. 180 год /6 ECTS.  
  7. Series of Webinars «The Basics of Scientometrics». Науково-навчальний центр «Наукові Публікації» 01-04.10.2023. 30 годин/1 ECTS.  
  8. Вебінар «Відкрита наука і суспільтво» (1,5 год) 24.10.2023. Clarivate
  9. Диплом академіка національної академії наук вищої освіти України Серія ГО №23-24  від 26 вересня 2023 року Протокол №8, Національна академія наук вищої освіти України на підставі свого Статуту обрала Ягоднікову В.В. Академіком по відділенню загальної педагогіки.
  10. Міжнародному підвищенні кваліфікації (вебінарі) на тему: «ТРАНСФЕР ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ». (1,5 кредита/45 год) 8-17.10.2024. Організатор - Інститут Науково-дослідний Люблінського науково-технологічного парку та IESF Міжнародна фундація науковців та освітян.

 

 

 

 

Стрельбицька Світлана Михайлівна

 

Науковий ступінь, вчене звання: кандидат педагогічних наук (Ph.D.).

Посада: старший викладач кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наукові інтереси:  формування компетентностей майбутніх фахівців, методологія сучасної освіти та науки, нормативно-правове забезпечення освітньої діяльності, креативність в освітньому процесі, інноваційні технології навчання, медіація.

Науково-педагогічна діяльність: з 2006 року.

Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (Ph. D.) за спеціальністю 13.00.04. – Теорія та методика професійної освіти: «Формування базових компетентностей майбутніх соціальних працівників у процесі фахової підготовки», захист – 2019 р.

 

Колективні монографії:

 

1. Стрельбицька С. М. Формування професійної культури майбутнього фахівця соціального працівника у ВНЗ: компетентнісний підхід. Професійна культура: сутність, фахові особливості, розвиток : колективна монографія / кол. авт.; відп. ред. Г. Є. Улунова. Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. С. 102-114.

2. Strelbytska S. M. Model and experimental methodology of forming basic competencies of future socionomic specialists in the process of professional training. New impetus for advancing pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters : Collective monograph. Vol. 2. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. P. 210-227.

 

Найважливіші публікації:

 

1. Стрельбицька С. М. Індивідуальна освітня траєкторія професійного розвитку здобувачів в умовах магістратури : збірник наукових праць «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 86. С. 204-209.

2. Стрельбицька С. М. Професійна зрілість як складова професіоналізму особистості : концептуальні засади : збірник наукових праць «Науковий часопис національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова». Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 88. С. 199-203.

3. Стрельбицька С. М. Соціальна зрілість як фактор розвитку лідерських якостей в умовах інноваційного освітнього середовища. Перспективи та інновації науки. Наукові перспективи. 2023. № 16(34). С. 357-370.

4. Стрельбицька С., Муковіз О. Соціальна зрілість особистості як чинник здатності

 підлітків до демократичного лідерства. Молодь і ринок. 2023. № 11-12 (219-220). С. 44-47.

5. Світлана Стрельбицька Інтерактивні технології виховання соціальної зрілості старшокласників.

Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. 2023. № 4. С. 146-151.

6. Стрельбицька С. М. Методологічна культура педагога-дослідника: теоретико-аналітичний аспект. Вісник науки та освіти. Наукові перспективи. 2023. № 11(17). С. 1134-1148.

7. Стрельбицька С. М. Методична компетентність вчителя початкових класів на засадах компетентнісного підходу в контексті НУШ. Актуальні питання у сучасній науці. Наукові перспективи. 2023. № 12(18). С. 1032-1045.

8. Стрельбицька С. М. Формування лідерських якостей здобувачів освіти засобами коучинг-технологій. Вісник науки та освіти. Наукові перспективи, 2024. № 2 (20). С.1191-1205.

9. Стрельбицька С. М. Взаємодія викладача зі студентами під час дистанційного навчання в освітньому просторі

закладу вищої освіти. Impatto dell'innovazione sulla scienza : aspetti fondamentali e applicati : Raccolta di articoli

scientifici «ΛΌГOΣ» con gli atti della Conferenza scientifica e pratica internazionale. Verona, Italia : 2020. T. 2. Р. 25-31.

10. Стрельбицька С. М. Використання освітніх технологій дистанційного навчання для забезпечення навчального процесу у ЗВО. Theoretical and empirical scientific research: concept and trends. International Scientific and Practical Conference «ΛΌГOΣ». Oxford, United Kingdom : Oxford Sciences Ltd. & European Scientific Platform. Vol. 3, July 24, 2020. P.37-42.

11. Стрельбицька С. М. Готовність викладачів закладу вищої освіти до реалізації дистанційного навчання. Do desenvolvimento mundial como resultado de realizações em ciência e investigação científica. Com materiais da conferência científico-prática internacional «ΛΌГOΣ». Lisboa, Portugal : Plataforma Científica Europeia. Vol. 3, 9 de outubro de 2020, Р. 52-57.

12. Стрельбицька С. М., Русінчук І. А. Роль соціально-психологічних атитюдів студентів ЗВО з різною спрямованістю особистості. Міждисциплінарні наукові дослідження: особливості та тенденції : матеріали міжнародної наукової конференції. Чернігів : МЦНД. 2020. Т. 3. С. 116-119.

13. Стрельбицька С. М., Гасанова А. Комунікативна толерантність як професійна складова особистості майбутнього психолога : Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation. SCIENTIA. Піза, Італія и: NGO European Scientific Platform. 2021. Vol. 3. С.130-134.

14. Стрельбицька С. М., Заболотний Л. В. Особливості емпатії як особистісної риси та професійно важливої якості майбутнього психолога. Formation of innovative potential of world science : рroceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference. SCIENTIA. Tel Aviv, State of Israel : European Scientific Platform. 2021. Vol. 2. С. 67-72.

15. Стрельбицька С. М. Акмеологічні засади професіоналізму викладача закладу вищої освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції (20 травня 2022р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович. 2022. С. 114-116.

16. Стрельбицька С. М. Науково-дослідницька діяльність як фактор удосконалення професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання. Scientific and pedagogical internship «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries».Włocławek : Internship proceedings, 2022. Р. 66-72.

17.Стрельбицька С. М. Мультимедійні технології як засіб професійної підготовки здобувачів вищої освіти в умовах магістратури. International scientific conference «Information technologies and management in higher education and sciences» : conference proceedings. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. Part 3. Р. 170-174.

18.Стрельбицька С. М. Акмеологічні технології професійного саморозвитку педагогів в умовах відкритої освіти. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти : зб. матер. Всеукр. наук.- практ. інтернет-конф., 23  червня 2022 р.  [ред. кол.:  Пуховська Л. П., Просіна О. В. та ін.  ]. Київ : ДЗВО «Ун-т менеджменту освіти», 2022. С. 364-368.

19. Стрельбицька С. М. Портфоліо як альтернативний інструмент оцінки науково-дослідницької діяльності здобувачів магістратури та аспірантури. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції (19 травня 2023р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович. 2023. С. 350-353.

20. Стрельбицька С. М. Наукове мислення здобувачів освітньо-наукового рівня як складник успішної підготовки дисертації: сучасні виклики. Актуальні питання підготовки дисертацій в умовах воєнного стану : матеріали міжнародної науково-практичної конференції. Науково-дослідний інститут публічного права. 30 вересня 2023 р. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. С. 209-213.

21. Стрельбицька С. М. Роль праксеологічного підходу у розвитку професійної компетентності педагога в умовах неперервної освіти. Професійна компетентність педагога: методологія, теорія, методика, практика : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (10 листопада 2023 р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : 2023. С. 130-139.

22. Стрельбицька С. М. Самоосвіта як складова успіху особистісного та професійного розвитку здобувачів освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (17 травня 2024р.) / за заг. ред. В. В. Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2024. С. 88-91.

23. Стрельбицька С. М. Синергетичний підхід у системі професійної підготовки майбутніх фахівців до самоорганізації. Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір : Матеріали ІІI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 21 травня 2024 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. С. 202-206.

24. Стрельбицька С. М. Креативний потенціал педагога як запорука успішної професійної діяльності. Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності викладачів: матеріали Міжнародної наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 30 квіт. 2024 р.) / голов. ред. В. О. Аніщенко ; Пенітенціарна академія України. Чернігів : ПАУ, 2024. С. 71-74.

 

Участь у міжнародних проєктах:

 

1. Науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів / ECTS), (Cuiavian University in Włocławek may 16 – june 26, 2022).

 

Діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях:

 

Дійсний член наукової організації «Центр українсько-європейського наукового співробітництва» (ЦУЄНС) (довідка від 2022 р. № 1221020).

 

Підвищення кваліфікації:

 

1. Харківська медична академія післядипломної освіти «Психолого-педагогічні основи вищої освіти» (2020). Посвідчення СК №30580151.

2. Hamburg, Germany, фізична особа professor Hasso Edenhofer President of EASR (modules, training hours): «Research Methods Course authorized by European Academy of Sciences and Research» обсягом 8 годин (0,24 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання). Сертифікат від 01.11.2021 № ХІ-12-190293846-21.

3. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів» обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 25.11.2021 № 54dc33dfdcd5428f889c0506f4b6cb27.

4. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості» обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 07.12.2021.

5. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «Школа для всіх: курс для вчителів про організацію інклюзивного освітнього середовища» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 18.01.2022 № 26022fc7-43f9-473c-ad77-863c69fa29ed

6. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Освітні інструменти критичного мислення» – обсягом 60 годин (2 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 31.01.2022 № 9d3a147070c84fe6acbc6fa0392dfb9b.

7. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Зміцнення викладання та організаційного управління в університетах» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 01.02.2022 № daa9035fb62e479da9751c853c4145dd.

8. ГО «ПРОМЕТЕУС», ЄДРПОУ – 39598867 (курс): «Критичне мислення для освітян» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 01.02.2022 № 00fc8e7def0944e08bcb99e405a7cc65.

9. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» участь у IV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку»  – обсягом 15 годин. Сертифікат від 20.05.2022 № 0165.

10. ТОВ «Campster Pte. Ltd.» – 202013142D (курс): «Time management» – обсягом 38 годин (1,3 кредитів ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 27.05.2022 № 228458.

11. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «Права людини в освітньому просторі» – обсягом 10 годин (0,3 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання). Сертифікат від 29.05.2022 № 15252d1801184681a0398790f1d8d477/valid.

13. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (вебінар): «Інформаційна безпека педагогічного працівника» – обсягом 2 години) (0,1 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 09.06.2022 № 4946/22Д.

14. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (науково-практичний вебінар): «Академічна доброчесність у науково-освітньому просторі: правові, технологічні, морально-етичні аспекти» – обсягом 2 години (0,1 кредита ЕCTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 10.06.2022 № 5167/22Д.

15. ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА», «EdEra», ЄДРПОУ – 42502643 (курс): «#blend_IT: Опануємо змішане навчання» – обсягом 90 годин (3 кредити ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 12.06.2022 № db9d08e135df44afb3114ff0061957d6/valid.

17. Міністерство науки і освіти України Національний центр «Мала академія наук України» – 32827468 (спецкурс): «Риторична майстерність педагога» – обсягом 15 годин (0,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 15-29 червня 2022 року № 004729.

18. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492 «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації (вебінар): «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» – обсягом 6 години) (0,2 кредита ECTS) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 23.06.2022 № 0535/22К.

19. Cuiavian University in Włocławek (Республіка Польща) науково-педагогічне стажування за міжнародною програмою «Traditional education and technological challenges in teaching pedagogical and psychological disciplines in the EU countries» у галузі знань «Педагогіка», Włocławek, the Republic of Poland – обсягом 180 годин (6 кредитів ECTS). Сертифікат від 26.06.2022 № PSI-160514-KSW.

20. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 за програмою підвищення кваліфікації (онлайн-тренінг): «Можливості Youtube для освіти» – обсягом 2 години (0,07 кредити ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 29.06.2022 № ОТМЮО-03228.

22. Європейський центр імені Вергеланда Благодійна організація «Центр освітніх ініціатив» – 23968135 курс: «Розвиток громадянської компетентності через роботу учнівського самоврядування» – обсягом 45 годин (1,5 кредити ЄКТС) (форма – дистанційне навчання). Сертифікат від 14.07.22 № AT2E8RHgDh.

23. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : базовий рівень – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 08.08.2022 № GDTfE-01-09728.

24. ТОВ «Академія цифрового розвитку» – 43109490 курс: «Цифрові інструменти Google для освіти» : середній рівень – обсягом 15 годин (0,5 кредита ЄКТС) (форма – онлайн-навчання, дистанційне навчання). Сертифікат від 15.08.2022 № GDTfE-01-С-08003.

25. Програма навчання організована Проєктом «Фінська підтримка реформи української школи («Навчаємось разом»), який фінансується Міністерством закордонних справ Фінляндії та ЄС, у співпраці з ДНУ «Інститутом модернізації змісту освіти», Державною службою якості освіти (тренерський курс): «Академія ефективного управління ЗЗСО» – обсягом 30 годин (1 кредит ЄКТС). Сертифікат від 12.12.2022 № НН9СWCVTJ51.

26. ТОВ Видавництво «Ранок» (код ЄДРПОУ 31060300) (вебінар): «Цифровий контент в освітньому процесі: стан, проблеми, перспективи» – обсягом 3 акад. год ( 0,09 кредита ЄКТС). Сертифікат від 22.03.2023 № Y220323111533862572A.

27. Company SCIENTIFIC PUBLICATIONS цикл навчальних вебінарів з наукометрії: «International experience in the field of publishing. Successful publications in Scopus and Web of Science» – обсягом

30 годин (1 кредит ЄКТС). Сертифікат від 12.04.2023 № AD 1456.

28. BYM ONLIN курс «Креативне мислення» – обсягом 15 год. 40 хв. (0,53 кредита ЄКТС). Сертифікат від 21.04.2023 № 089811.

29. ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ» (курс): «Прогресильне викладання: складові системи якості вищої освіти» – обсягом 30 год. (1 кред. ЄКТС). Сертифікат від 01.05.2023 № ПВ-0763.

30. МОН України НУ «Запорізька політехніка» навчання за програмою Всеукраїнського форуму:

«Дні освітнього лідерства» – обсягом 30 год. (1 кред. ЄКТС). Сертифікат від 03.06.2023 № АР 976/0271-23.

31. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції ««Соціальна відповідальність людства в контексті аксіологічних трансформацій» – обсягом 6 год. Сертифікат від 20.09.2023 № № 1157.

32. ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ», Міністерство цифрової трансформації України (курс підвищення кваліфікації): «Штучний інтелект та майбутнє освіти» – обсягом 30 год. (1 кредит / ЄКТС). Сертифікат від 07.11-23.11.2023 № ШІ-1872.

33. ГО «ПРОГРЕСИЛЬНІ» «SUMMIT прогресильних освітян» –  обсягом 10 акад. год. (0,3 кред. ЄКТС). Сертифікат від 02.12.2023 № 0342.

34. Швейцарсько-український проєкт «DECIDE» – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» (програма підвищення кваліфікації семінару-тренінгу для педагогічних та науково-педагогічних працівників): «Стратегія розвитку ЗЗСО: на шляху до школи дієвої демократії. Менторський супровід розроблення та реалізації стратегії розвитку ЗЗСО» – обсягом 30 год. (1 кредит ЄКТС). Сертифікат від 02.03 2024 № 2032024-12.

35. НАЗЯВО, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НУ «Запорізька політехніка» навчання за програмою вебінару: «Академічна доброчесність: виклики, проблеми та перспективи» – обсягом 0,5 ЄКТС. Сертифікат від 06.03.2024 № АР №2828/0988-24.

36. Міжнародний проєкт «Асоціація з міжнародних питань (АМО)» (цикл онлайн-вебінарів): «Підходи до роботи з проблемною поведінкою учнів» – обсягом 20 годин. Сертифікат від 04.04- 18.04. 2024.

37. ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Центральний інститут післядипломної освіти, Український відкритий університет післядипломної освіти (вебінар): «Професійна трансформація методистів в умовах реформ НУШ» – обсягом 6 год. (0,2 кредита / ECTS). Сертифікат від 18.04.2024 № 0347/24Д.

38. Міністерство юстиції України, Пенітенціарна академія України. Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності викладачів». Сертифікат від 20.04.2024.

39. МОН України, Чернігівський національний університет. Участь у Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний і євроінтеграційний вимір» – обсягом 8 год. (0,3 кредита / ECTS). Сертифікат від 21.05.2024.

40. КЗ «Одеський педагогічний фаховий коледж». Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Традиційні та інноваційні підходи розвитку сучасної освіти в Україні» – обсягом 12 год. (0,4 кредита / ЄКТС). Сертифікат від  16.05.-17.05 2024 № 2024193.

41. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Участь у Науковій літній школі «Методологічна культура у науковому зростанні педагога-дослідника» – обсягом 30 год. (1 кредит / ЄКТС).  Сертифікат від 19.06.2024 № 1444.

42. Українська Академія Медіації, Проєкт ЄС «Право – Justice», Програма USAID «Справедливість для всіх» участь у VІІІ Міжнародному Форумі «Медіація і право» – обсягом 24 год. Сертифікат від 24.07- 27.07.2024.

43. National office Erasmus+UA, Funded by the European Union, MOVING FORWARD TOGETHER участь у Круглому столі «Стратегія розвитку вищої освіти України в умовах надзвичайних ситуацій та криз воєнного стану. Розбудова мережі закладів вищої освіти України». Сертифікат від 23.09.2024 № 2898.

44. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» участь у Науково-практичній конференції «Стратегії формування комунікативної культури в освіті: аксіологічні та безпекові орієнтири» – обсягом 6 год. (0,2 кредита / ЄКТС).  Сертифікат від 18.10.2024 № 2305.

45. Національна академія педагогічних наук України ДЗВО «Університет менеджменту освіти», Центральний інститут післядипломної освіти, ліцензія МОН України: наказ від 15.11.2016 р. №1492-л «Про переоформлення ліцензій» за програмою підвищення кваліфікації: «Інновації та експериментування в навчанні» – обсягом 150 годин (5 кредитів ЕCTS). Сертифікат від 18.10.2024 № 2310/24Ц.

 

 

 

Муковіз Олексій Павлович

 

Науковий ступінь, вчене звання: доктор педагогічних наук, доцент.

Посада: професор кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

Наукові інтереси: теорія і методика професійної освіти, інновації в освітньому процесі.

Науково-педагогічна діяльність: з 2002 року.

Тема дисертації:

2008 р. – кандидатська дисертація: «Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних факультетів засобами інформаційних технологій» за спеціальністю 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти»;

2017 р. – докторська дисертація: «Теоретичні та методичні засади дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи» за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти».

 

Монографії, посібники: 

  1. Муковіз О.П. Формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у студентів педагогічних ВНЗ засобами інформаційних технологій : монографія. Умань: ПП Жовтий, 2010. 182 с.
  2. Муковіз О. П. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи: теорія та методика : монографія Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2016. 393 с.
  3. Підготовка вчителя до використання інноваційних педагогічних технологій у початковій школі: монографія / Коберник О. М., Коберник Г. І., Волошина Г. П. [та ін.]. Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. 190 с. (авторський § 3.1, с. 66-85).
  4. Муковіз О. П. Основи дистанційного навчання у початковій освіті : навчально-методичний посібник. Умань : Візаві, 2018. 128 с.
  5. Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect. 1st ed. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. 492 p. (авторські p. 142-169).
  6. Підготовка вчителів початкової школи до використання інноваційних технологій: теорія та методика : колективна монографія / Бахмат Н. В., Голуб В. М., Волошина Г. П. [та ін.] ; за ред. О. П. Муковоза ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань : Візаві, 2020. 207 с. (авторський с. 130-149).
  7. Інновації в початковій освіті: теоретичний та практичний аспекти : колективна монографія / Г. П. Волошина та ін.; за ред. О. П. Муковоза. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. 360 с. (авторські с. 205-238).
  8. Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічній освіті : навч.-метод. посіб. / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; уклад.: О. П. Муковіз, Г. В. Ткачук. Умань : Візаві, 2023. 164 с.

Найважливіші публікації:

  1. Муковіз О., Грітченко Т., Гарачук Т. Особливості впровадження електронного навчального курсу «Методика навчання іноземної мови» у процес підготовки майбутнього вчителя початкової школи. Нові технології навчання: наук.-метод. зб. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Київ, 2018. 91. С. 71-87. URL: https://drive.google.com/file/d/1TCoQEgt13CZNViHyhVsBSyMTSndkVqvu/view
  2. Mukoviz O. P., Kolomiiets N. A. Experimental Testing of the Distance Learning Model in the System of Lifelong Education of Primary School Teachers. The Online Journal of Distance Education and e-Learning. 2018. 6 (4). Р. 29-39. URL: http://www.tojdel.net/journals/tojdel/articles/v06i04/v06i04-04.pdf.
  3. Муковіз О., Веремієнко В., Мельничук В. Система дистанційного навчання вчителів початкової школи: теоретичні засади. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань, 2019. 1. С. 85-93. URL: http://psh.udpu.edu.ua/article/view/178130.
  4. Mukoviz O., Ihnatenko N., Kovtun O. Selection of the Distance Learning Management System for Pedagogical Higher Education Institutions. Open educational e-environment of Modern University Special Edition «New Pedagogical Approaches in Steam Education». Borys Grinchenko Kyiv University, 2019. С. 216-221. URL: http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/236/pdf#.Xd-ESVzRBdg0.
  5. Mukoviz O. P., Kravchuk O. V., Hritchenko T. Ya., Reznichenko I. G., Yashchuk O. M. Aspects of distance learning in the system of continuous education of elementary school teachers the ukrainian context. Revista Espacios. 2020. Vol. 41, (№º 16) P. 29. URL: https://www.revistaespacios.com/a20v41n16/20411629.html.
  6. Муковіз О. Експериментальна перевірка рівня розвитку професійно-педагогічної компетентності вчителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2021. Вип. 1 (23). С. 42-50. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/232756.
  7. Моцик Р. В., Щирба В. С., Муковіз О. П. Особливості використання хмарних технологій в освітньому процесі під час пандемії COVID-19. Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць. Київ : Міленіум, 2021. Вип. 31 (2). С. 301-314. URL: http://pedosv.kpnu.edu.ua/article/view/251387.
  8. Mukoviz O., Krasyuk L. Experimental Verification of the Effectiveness of the Distance Learning System Influence on the Level of Development of Professional and Pedagogical Competence of Primary School Teachers. Global and Lokal Distance Education – GLOKALde. 2022. Vol. 8. Number 1. P. 3–14. URL: http://www.glokalde.com/Articles/136/experimental-verification-of-the-effectiveness-of-the-distance-learning-system-influence-on-the-level-of--development-of-professional-and-pedagogical-competence-of-primary-school-teachers.
  9. Муковіз О., Красюк Л. Можливості формування здоров’язбережувальної компетентності в майбутніх учителів початкової школи. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць. Умань, 2022. Вип. 1 (25). С. 41–48. URL: http://psv.udpu.edu.ua/article/view/258469.
  10. Mukoviz O., Krasyuk L. Pedagogical Conditions for the Formation of a Pedagogical Communication Culture of Future Primary Education Teachers. Global and Lokal Distance Education – GLOKALde. 2023. Vol. 9. Number 1. P. 3–9. URL: https://www.glokalde.com/Articles/145/pedagogical-conditions-for-the-formation-of-a-pedagogical-communication-culture-of-future-primary-education-teachers.
  11. Муковіз О., Красюк Л., Моцик Р. Педагогічні умови формування інформаційно-цифрової компетентності в молодших школярів на уроках інформатики. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Умань, 2023. № 1, С. 17–26. URL: http://znp.udpu.edu.ua/article/view/276928.
  12. Муковіз О., Мельничук В. Шляхи формування основ медіаграмотності в молодших школярів на уроках інформатики. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Умань, 2023. №1 (9). С. 111–120. URL: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/279350.
  13. Стрельбицька С., Муковіз О. Соціальна зрілість особистості як чинник здатності підлітків до демократичного лідерства. Молодь і ринок. 2023. № 11 (219-220). С. 44–47. URL: http://mir.dspu.edu.ua/article/view/292958/290577.
  14. Муковіз О. П. Особливості та перспективи упровадження партисипативного підходу в освіті. Педагогічна освіта: теорія і практика: збірник наукових праць. Київ : Міленіум, 2023. Вип. 35 (2-2023). С. 84–93.
  15. Муковіз О. П., Кузнєцова Н. В. Методична компетентність вчителя початкових класів у контексті Нової української школи. Вісник науки та освіти. Київ, 2024. № 2 (20). С. 1009–1020.
  16. Муковіз О. П. Ефективність системи дистанційного навчання на рівень розвитку методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Наукові інновації та передові технології. Київ, 2024. Вип. 3 (31). С. 1138–1149.

Публікації у виданнях, які включені до наукометричних баз Scopus та Web of Science:

 

1. Mukoviz O. P., Kolos K. R., Kolomiiets N. A. Distance Learning of Future Primary School Teachers as a Prerequisite of Their Professional Development Throughout Life. Information Technologies and Learning Tools. 2018. 66 (4). Р. 42-53. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2265.

2. Mukoviz O. P., Kravchuk O. V., Roienko L. M., Torchynska T. A., Voloshina H. P. Fostering the Key Competencies of Undergraduates Majoring in Primary School Teaching and Learning based on the Standards of PISA International Comparative Study. International Journal of Education and Information Technologies. 2021. Volume 15. Р. 281-288. URL: https://www.naun.org/cms.action?id=23299.

3. Polishchuk G., Khlystun I., Zarudniak N., Mukoviz O., Motsyk R., Havrylenko O., & Kuchai O. Providing the Practical Component of the Future Specialist with Multimedia Technologies in the Educational Process of Higher Education. JCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Volume 22(9). P. 714-720. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220993.pdf.

4. Yudin Oleksandr, Havrylov Dmytro, Onyshchenko Roman, Revva Kyrylo, Pantas Ivan, Mukoviz Oleksii. Platform Adaptive Integer AC Technology Combination. Institute of Electrical and Electronics Engineers. 2022. URL: https://ieeexplore.ieee.org/document/10024192/keywords#keywords.

 

Підвищення кваліфікації:.

1. 09.11. – 18.12.2020р. наукове закордонне стажування в Collegium Civitas (Warsaw, Poland) (сертифікат № 121/2020 від 18.12.2020 р.). Internationalization of Higher Education. Organization of the educational process and innovative teaching methods in higher education institutions in Poland (1800 годин / 6 кредитів ЄКТС);

2. 15.03. – 15.05.2022 р. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик початкової освіти. Тема: «Організація освітньої діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах карантину» (180 годин / 6 кредитів ЄКТС);

3. 25.07. – 07.08.2022 р. Академія цифрового розвитку. Тема: «Цифрові інструменти Google для освіти» Базовий рівень. Сертифікат № GDTfE-01-04690 від 08.08.2022р. (30 годин / 1 кредит ЄКТС);

4. 08 – 14.08.2022р. Академія цифрового розвитку. Тема: «Цифрові інструменти Google для освіти» Середній рівень. Сертифікат № GDTfE-01-С-05611 від 15.08.2022р. (30 годин / 1 кредит ЄКТС);