Семінар-тренінг «Ігрові форми залучення учнів до математичної творчості»

21 жовт. 2021
Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для вчителів математики закладів освіти Одеської області 20 жовтня проведено семінар-тренінг «Ігрові форми залучення учнів до математичної творчості (математичні квести, брейн-ринги, вікторини тощо)».

Захід відбувся на офіційному сайті кафедри методики викладання і змісту освіти в онлайн форматі. Участь у ньому взяло понад 50 вчителів математики із закладів освіти міст Одеси, Чорноморська, територіальних громад та закладів обласного підпорядкування, а також окремі представники центрів професійного розвитку педагогічних працівників. До роботи у семінарі також були залучені викладачі математики закладів фахової передвищої освіти.

Метою заходу був аналіз конкретних проблемних математичних і дидактичних задач щодо використання у професійній діяльності ігрових форм залучення учнів до математичної творчості, а також аналіз ситуацій у взаємозв’язку теоретичного, цільового, змістового, технологічного та контрольного компонентів навчання математики нетрадиційними методами.

З вчителями працювали Задоріна О.М., старший викладач кафедри методики навчання і змісту освіти, кандидат педагогічних наук; Потьомкіна В.Ю., методист лабораторії природничо-математичної освіти; Рудченко І.І., вчитель математики Одеського ліцею №9 Одеської міської ради; Качан Т.В. та Васильєв С.М., викладачі математики Одеського технічного фахового коледжу ОНАХТ.

Під час заходу учасники ознайомилися з теоретичними засадами застосування нетрадиційних форм навчання математики, проведення позаурочних заходів в ігрових формах. Також було окреслено шляхи роботи з обдарованими дітьми щодо розвитку математичної творчості. Вчителі-практики поділились досвідом роботи проведення математичного квесту та математичного кросу у своїх закладах освіти. Особливо цінною виявилася методика використання зазначених форм роботи в умовах дистанційного навчання.

Наприкінці семінару всі його учасники отримали матеріали для проведення тематичних тижнів математики з розробленими заходами та сценаріями.

Усі учасники відзначили високий рівень проведення семінару, його актуальність та методичну необхідність.