Звітна конференція з науково-дослідної практики у здобувачів вищої освіти ступеня магістра

9 лист. 2023
06, 07, 08 листопада 2023 р. пройшли звітні конференції з науково-дослідної практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, яка тривала з 02 жовтня по 29 жовтня.

Звітна конференція з науково-дослідної практики

 у здобувачів вищої освіти ступеня магістра

 

06, 07, 08 листопада 2023 р. пройшли звітні конференції з науково-дослідної практики здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня, яка тривала з 02 жовтня по 29 жовтня. Студенти освітньо-професійних програм «Педагогіка вищої школи» та «Освітній менеджмент у педагогічних системах» проходили практику на базі кафедри педагогіки та освітнього менеджменту (завідувачка кафедри Н.В. Кузнєцова). Здобувачі ОПП «Педагогіка середньої освіти» були прикріплені до кафедри методики викладання і змісту освіти (завідувачка кафедри Н.В. Шатайло).

Метою науково-дослідної практики є формування дослідницьких компетентностей здобувачів вищої освіти у процесі проведення дослідження за темою кваліфікаційної роботи та знайомства з організацією науково-дослідної роботи у закладі вищої освіти.

На звітній конференції майбутні магістри з освітніх, педагогічних наук звітували про виконання індивідуальних програм, укладених у відповідності до програми науково-дослідної практики. Змістовні виступи та презентації ілюстрували роботу над першим модулем, що передбачав вивчення організації наукової роботи на кафедрі та у закладі вищої освіти. Другий модуль передбачав підготовку і проведення емпіричного етапу дослідження до кваліфікаційної роботи на здобуття ступеня магістра. Важливою частиною науково-дослідної практики є оформлення звітної документації згідно чинних вимог.

У роботі конференції взяли участь наукові керівники здобувачів вищої освіти, які охарактеризували роботу кожного студента. У підсумковому слові завідувачки кафедр Н.В. Кузнєцова та Н.В. Шатайло зазначили належний рівень організації та проведення практики, яка стала важливим компонентом опанування освітньо-професійних програм.