#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // «Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти»

13 бер. 2024
Керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 12 березня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою: «Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти»

#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» //

«Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти»

 

     Керівники закладів загальної середньої освіти, директори і консультанти центрів професійного розвитку педагогічних працівників Одещини 12 березня зустрілися у дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом». Комунікація відбулася за темою: «Інтеграція/адаптація дітей в умовах воєнних дій: психолого-педагогічні аспекти».

 

Спікер заходу, Світлана Воронова, завідувачка НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти акцентувала, що військові дії в Україні змістили акценти та змінили поле осягнення проблеми адаптації, показали необхідність переінтерпретації відповідних теоретичних положень у контексті адаптації як окремої особи, так і різних соціальних груп, спільнот до суспільних змін, вивчення психологічних стратегій адаптації до цих умов. На сьогодні в психологічній та педагогічній практиці вивчення інтеграції/адаптації здобувачів освіти до навчання в умовах воєнного стану є темою дуже актуальною.

Учасники дискусійного простору разом з Оленою Солнцевою, завідувачкою Одеського обласного центру практичної психології та соціальної роботи розглянули та визначили для себе зміст понять «інтеграція/адаптація/соціалізація», з’ясували чим відрізняються екстремальні умові від стресу, проаналізували умови при яких освітнє середовище є безпечним. Обговорили можливі варіанти допомоги найбільш вразливим категоріям дітей через розгляд таких складових як життєвий досвід, сприятливі умови, можливі проблеми, завдання для педагогів.

Керівники закладів загальної середньої освіти  та співробітники ЦПР ПП зауважили, що зазначена проблематика є актуальною та потребує подальшого висвітлення.

Обмін цікавими думками та ідеями відбувся. До нових зустрічей!