«Майстерність як вимір професійної зрілості педагога»

27 бер. 2024
27 березня відбулась перша сесія педагогічної студії для вчителів початкової школи «Майстерність як вимір професійної зрілості педагога».

Тему для сесії «STEM-освіта в початковій школі: ідеї та досвід впровадження» було обрано з метою усвідомлення вчителів початкової школи важливості впровадження в освітній процес STEM-технології, яка сприяє самостійному пошуку, осмисленню та проведенню аналізу отриманої інформації й аргументуванню власної точки зору; формує особливий стиль мислення у дитини, розвиває навички командної роботи – учні вчаться розподіляти завдання між собою, обирати найоптимальніший спосіб вирішення практичного завдання. Одне з основних завдань STEM-освіти – розвиток у школярів системного мислення, навчання дітей жити у світі, який стрімко розвивається; уміння легко та швидко адаптуватися до нових технологій та трендів.

Спікерами були Людмила Ряба, методистка з математики напрямку “Формула”, видавництво “Лінгвіст”, яка розкрила тему «STEM- проєкт у початковій школі», та Тетяна Гуркіна, вчителька початкових класів, Шабівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів, яка поділилася досвідом роботи з теми: «Експерементуємо, досліджуємо, пізнаємо - розвиваємо системне мислення».

Закінчилася сесія загальною рефлексією «Сьогодні важливим для мене було…», під час якої студійці мали можливість поділитися своїми враженнями.