Педагогічна студія «Безпека закладів освіти: потреби, проблеми, рішення»

28 бер. 2024
28 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» науково-методичною лабораторією розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної було проведено педагогічну студію «Безпека закладів освіти: потреби, проблеми, рішення».

Педагогічна студія  «Безпека закладів освіти: потреби, проблеми, рішення»

         28 березня 2024 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»  науково-методичною лабораторією розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної було проведено педагогічну студію  «Безпека закладів освіти: потреби, проблеми, рішення». 

          У заході взяли участь 270 педагогічних працівників закладів освіти області, які обговорили тему «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій».

          Модерувала захід завідувачка НМЛ розвитку безпечного освітнього середовища та соціокультурної діяльності кафедри філософії освіти Наталя Красножон.

 Гостьовий лектор педстудії Ангеліна Лєскова, старший викладач  кафедри психології,  соціальної роботи  та інклюзивної освіти, укцентувала увагу педагогів  на поняття «перша психологічна допомога», «стрес» та «психотравмуюча подія», «психологічна травма», проаналізувала мету і завдання першої психологічної допомоги після психотравмуючих подій.       Учасники ознайомилися з особливостями екстреної психологічної допомоги, проаналізували відмінності першої психологічної допомоги після психотравмуючої події від психологічної підтримки у звичайних умовах. Велику увагу було приділено алгоритму надання ППД за моделлю Моше Фархі (Ізраїль). Надано рекомендації щодо особливостей ППД залежно від психоемоційного стану постраждалої людини.

Разом з педагогами було практично опрацьовано психологічні прийоми і техніки, спрямовані на поліпшення психоемоційного стану людей після психотравмуючих подій, а також вправи для підтримки та відновлення психологічних ресурсів.

Під час рефлексії вчителі зазначили, що люди, які пережили психотравмуючі події, потребують своєчасної психологічної допомоги. Особливе значення має перша психологічна допомога. Вона допомагає людині впоратися з наслідками негативного впливу події, сприяє психологічному відновленню, слугує профілактикою виникнення посттравматичного стресового розладу. Тому кожний педагог має розумітися на тому, як (у випадку необхідності) він може надати першу психологічну допомогу.