І стратегічна сесія “Майстерня майбутнього КЗВО “ОАНОООР”: сесія аналізу проблем та пошуку рішень”

20 квіт. 2024
Наша академічна спільнота розпочала роботу над розробленням дорожньої карти впровадження Стратегії розвитку КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” на 2024-2028 роки.

І стратегічна сесія “Майстерня майбутнього КЗВО “ОАНОООР”: сесія аналізу проблем та пошуку рішень”

 

Наша академічна спільнота розпочала роботу над розробленням дорожньої карти впровадження Стратегії розвитку КЗВО “Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради” на 2024-2028 роки.

19 квітня, попри нескінченні повітряні тривоги, відбулася перша стратегічна сесія “Майстерня майбутнього КЗВО “ОАНОООР”: сесія аналізу проблем та пошуку рішень”, участь у якій взяли ректор, проректори  та представники структурних підрозділів академії: кафедр, центрів і відділів.

Під час сесії, враховуючи ключові положення Стратегічного плану діяльності МОН до 2027 року та Стратегії розвитку освіти Одеської області до 2027 року, співробітники академії проаналізували визначені у Стратегії розвитку Академії  основні вектори діяльності та стратегічні пріоритети, серед яких діяльність у сфері неперервної освіти, наукова та науково-методична діяльність, міжнародна співпраця та інтернаціоналізація, соціокультурний вплив та психосоціальна підтримка, розвиток кадрового потенціалу, матеріально-технічний та фінансово-економічний розвиток. Послуговуючись аналітичним інструментом “Дерево проблем / Дерево рішень”, учасники стратегічної сесії виробили, презентували та обговорили шляхи досягнення очікуваних результатів реалізації Стратегії розвитку Академії.

Під час завершального етапу стратегічної сесії Любов Задорожна, ректор Академії, висловила вдячність за конструктивну спільнодію у ході аналізу проблем та пошуку рішень, окреслила ключові показники поступу в становленні Академії як закладу вищої освіти, що відбувся в умовах викликів Пандемії COVID - 19, повномасштабного військового вторгнення росії в Україну та неперервного процесу реформування різних рівнів та сфер системи освіти на державному рівні, а також закцентувала на цінності участі кожного співробітника на шляху розбудови Академії як поліфункціональної науково-методичної і освітньої установи, що сприяє сталому розвитку людського капіталу як стратегії стійкості, відновлення та зростання інтелектуального, інноваційного та соціокультурного потенціалу регіону у воєнний та післявоєнний період.

Ми усі разом працюємо на спільну користь: розвиток науково-освітнього потенціалу академії!