#Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики» // «#Система самооцінювання педагогічної діяльності в ЗЗСО»
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ
«РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» //
«#СИСТЕМА САМООЦІНЮВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗЗСО»
Керівники закладів загальної середньої освіти Одещини 28 листопада взяли участь у практичному інтенсиві «Ресурси, стратегії, практики» за темою: «Система самооцінювання педагогічної діяльності в ЗЗСО».
#Практичний інтенсив
«Ресурси, стратегії, практики» //
«#Система самооцінювання педагогічної діяльності в ЗЗСО»
28 листопада керівники закладів загальної середньої освіти спільно зі спікеркою Світланою Вороновою, завідувачкою НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти занурилися у світ самооцінювання.
Мета заходу полягала у наданні керівникам закладів освіти практичних порад, методів збору інформації та інструментів для самооцінювання педагогічної діяльності в закладі освіти.
Під час заходу обговорено ключові аспекти планування діяльності педагогів, які сприяють підвищенню ефективності освітнього процесу. Відзначено важливість використання сучасних освітніх підходів, таких як компетентнісний підхід, інтерактивних методів навчання та технологій диференційованого викладання. Учасники заходу наголосили на необхідності чіткого планування уроків із врахуванням освітніх стандартів і потреб здобувачів освіти.
На заході було підкреслено, що систематичне підвищення кваліфікації є невід’ємною частиною професійної діяльності педагогів. Розглянуто можливості участі в тренінгах, семінарах, вебінарах, а також актуальність сертифікації педагогів. Особливу увагу приділено інтеграції в освітній процес інноваційних підходів, розвитку критичного мислення та застосування проєктного навчання.
Питанням співпраці також було приділено певну увагу, оскільки відкритий діалог між педагогами, здобувачами освіти та батьками сприяє створенню сприятливого освітнього середовища для навчання. Акцентувалося, що під час самооцінювання педагогічної діяльності слід звертати увагу на дотримання принципів академічної доброчесності як з боку педагогів, так і з боку здобувачів освіти.
Захід сприяв формуванню єдиного розуміння важливості системи самооцінювання педагогічної діяльності для конкурентоспроможності закладу освіти на ринку освітніх послуг.