#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВИ#РЕСУРСИСТРАТЕГІЇПРАКТИКИ
#ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВИ#РЕСУРСИСТРАТЕГІЇПРАКТИКИ
28 листопада для вчителів початкової школи відбувся черговий практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики».
Тему для обговорення обрано: «Педагогічна рефлексія та саморефлексія педагога». Метою заходу стало сприяння саморефлексії вчителя у педагогічній діяльності. Основними завданнями практичного інтенсивну визначено: актуалізація знань про педагогічну рефлексію, знайомство з методами рефлексії та надання можливості застосовувати отриманні знання практично. Учасникам заходу було запропоновано розглянути види педагогічної рефлексії, методи; надано поради як навчитися саморефлексії. Важливим для учасників було залучення до рефлексивних вправ: «Моє педагогічне кредо», «Автопортрет», «Без маски», «Моя улюблена іграшка», «Перетворення», «Три імені».
Під час зворотного зв’язку, вчителі дійшли висновку, що педагогічна рефлексія має практичну значимість, важливість для кожного педагога так, як сприяє внутрішній організації особистого життя, є стилем та його ціннісним змістом.