«Ready4School. Готовність до навчання у школі за дошкільною програмою ABA»

15 квіт. 2025
З 10 по 12 квітня у столиці Північної Македонії, місті Скоп’є, відбулася зустріч партнерів проєкту «Ready4School. Готовність до навчання у школі за дошкільною програмою ABA» з шести країн: Чехії, України, Північної Македонії, Греції, Кипру, Хорватії.

З 10 по 12 квітня у столиці Північної Македонії, місті Скоп’є, відбулася зустріч партнерів проєкту «Ready4School. Готовність до навчання у школі за дошкільною програмою ABA» з шести країн: Чехії, України, Північної Македонії, Греції, Кипру, Хорватії. Метою зустрічі стало пілотне тестування розробленого навчального комплексу та тренування тренерів, які навчатимуть вихователів закладів дошкільної освіти, котрі працюють із дітьми з розладами аутистичного спектру (РАС), використовувати цей комплекс у професійній діяльності. Учасниками зустрічі стали представники освітніх установ, науковці, фахівці з інклюзивної та дошкільної освіти. Україну на зустрічі представляли науково-педагогічні працівники Комунального закладу вищої освіти «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» завідувачка лабораторії дошкільної і початкової освіти Паламарчук Ірина Вячеславівна, завідувачка кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти Солнцева Олена Анатоліївна, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти Трофименко Ольга Анатоліївна.

Навчальний комплекс – це освітній продукт, який є результатом спільної міждисциплінарної роботи міжнародної команди експертів і має на меті посилення компетенцій вихователів у забезпеченні інклюзивного середовища та ефективної підтримки дітей з розладами аутистичного спектру.

Протягом двох днів учасники зустрічі ознайомлювалися зі змістом навчального курсу, обговорювали його структуру, виконували практичні завдання, знайомилися з методами оцінювання та адаптації.

Учасники висловили спільне переконання, що проєкт Ready4School відкриває нові можливості для підвищення якості дошкільної освіти та формування педагогічного середовища, чутливого до потреб кожної дитини.

Наступним етапом стане імплементація розробленого навчального комплексу у роботу педагогів закладів дошкільної освіти.