РОЗШИРЕНЕ ЗАСІДАННЯ ВЧЕНОЇ РАДИ АКАДЕМІЇ
У своєму звіті Любов Задорожна зазначила, що головною метою діяльності академії у 2020 році було здійснення інноваційної освітньої діяльності та науково-методичне забезпечення системи неперервної педагогічної освіти, спрямованої на професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних кадрів закладів освіти і методичних установ.
Так, серед здобутків академії в 2020 році є забезпечення більше 16 тисяч педагогів області на курсах підвищення кваліфікації, початок роботи магістратури та аспірантури, перехід на роботу в онлайн форматі, як на курсах підвищення кваліфікації, так і проведення семінарів, всеукраїнських та міжнародних конференцій тощо, відкриття та забезпечення діяльності освітнього ХАБу, тренінгового центру інклюзивної освіти, музею «Освіта Одещини», старт реалізації регіональних проєктів «ІНТЕРНЕТ-ШКОЛА для обдарованих учнів», «DO-НУШ», «Школа в цифровому світі» та ін.
Впродовж 2020 року науково-педагогічні працівники надавали педагогам області науково-методичну підтримку в міжкурсовий період шляхом проведення конференцій, форумів, педагогічних марафонів, літньої школи, нарад, семінарів, вебінарів-практикумів, круглих столів, педагогічних майстерень, тощо, які були спрямовані на підтримку та реалізацію державної та регіональної політики в сфері освіти для методичних служб Р(М)МК, ОТГ, консультантів центрів професійного розвитку, керівників ЗДО, педагогічних працівників дошкільної та початкової освіти, вчителів-предметників, керівників закладів освіти, педагогів позашкілля.
З метою популяризації результатів наукових досягнень науково-педагогічних працівників академії було продовжено традицію проведення ІІ Всеукраїнської науково - практичної конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку». Також наша академія стала організатором та співорганізатором всеукраїнських та міжнародних науково-методичних заходів. Впродовж 2020 року науково-педагогічними працівниками академії підготовлено до друку та видано статті у науковометричних виданнях, статті у фахових та інших виданнях, підручники, навчально-методичні посібники, тези доповідей на конференціях.
У цьому році академією було розпочато та продовжено впровадження в освітній простір регіону низки міжнародних проєктів, зокрема швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», австрійсько-українських проєктів «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах», «Інклюзивна освіта в Одеській області», чесько-українських проєктів «На шляху до інклюзії», «Зміни педагогічних факультетів та університетів у 21 столітті», німецько-українського проєкту «SIMSCHOOL – СИМУЛЯЦІЙНІ ІГРИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ», міжнародних проєктів «Фінська підтримка реформи української школи», «Ми можемо більше! Для активної громадянської участі молоді в Східній Європі» та ін. Завершилось проведення Всеукраїнського експерименту з теми «Формування багатомовності учнів: прогресивні європейські ідеї в українському контексті», а також продовжується реалізація експерименту всеукраїнського рівня «Навчально-методичне забезпечення підготовки вчителів в умовах реформування освітньої галузі у 2017-2022 роках».
Наша академія іде в новий рік з вдячністю за співпрацю в умовах різноаспектних викликів Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації, Державній службі якості освіти в Одеській області, управлінням освіти та методичним службам районів, міст та ОТГ області. Впевнені, спільними зусиллями усе запланове на 2021 рік здійсниться!