Наставницька зустріч
Сучасний педагог має вміти оцінювати навчальні досягнення учнів, враховуючи при цьому індивідуальні особливості та навчальні потреби, використовувати сучасні підходи до оцінювання та створювати умови для ви-будови освітньої траєкторії розвитку кожного учня.
На наставницькій зустрічі за темою «Формувальне оцінювання: реалії, проблеми та шляхи вирішення» були присутні 14 вчителів початкових класів. Метою зустрічі було надання методичної підтримки вчителям пілотних шкіл з зазначеної теми. В ході зустрічі активно проходило обговорення важливих питань щодо оцінювання учнів 4-х класів: правильність визначення навчальних рівнів досягнень здобувачів освіти, складання діагностичних робіт, оформлення класного журналу тощо.
Водночас Н.Ю.Кравець, завідувач науково-методичної лабораторії початкової освіти, звернула увагу вчителів на реалізацію заходів та визначених завдань «Дорожньої карти» щодо організації роботи вчителів пілотних шкіл на завершальному етапі експерименту.