«Проактивний керівник – якісна освіта»

4 лют. 2021
04 лютого 2021 року в онлайн-форматі на платформі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» відбулося перше засідання Школи для керівників опорних закладів загальної середньої освіти «Проактивний керівник – якісна освіта».

Учасниками школи став 21 керівник ЗЗСО з м. Чорноморська, Ананьївського, Березівського, Білгород-Дністровського, Великомихайлівського, Іванівського, Лиманського, Любашівського, Миколаївського, Подільського, Роздільнянського, Саратського, районів Одеської області.

Діяльність Школи спрямовано на  підтримку керівників опорних закладів освіти в розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти та ефективному її використанні в освітньому процесі.

У рамках зустрічі обговорювався широкий спектр актуальних питань: «Державна політика щодо забезпечення якості повної загальної середньої освіти», «Менеджмент знань для забезпечення якості освіти», «Внутрішня система забезпечення якості: потреба чи необхідність для опорного закладу освіти?», «Безпечне та комфортне освітнє середовище. Що і як?», «Психологічні особливості поведінки учасників освітнього процесу під час розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти».

Спікерами зустрічі виступили: Здрагат С. Г., завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук; Воронова С. В., завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук; Болдирєва Г. В., завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності; Красножон Н. В., методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти. Технічну підтримку заходу здійснювала Бондаренко Л. О., методист науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти.

Під час рефлексії учасники акцентували увагу на тому, що побудована в опорному закладі внутрішня система забезпечення якості освіти сприятиме підвищенню якості надання освітніх послуг; уможливить використання нових підходів до здійснення керівниками ЗЗСО управлінської діяльності та прийняття виважених рішень; сформує єдине розуміння батьків, учнів, педагогів, засновників та громадськості про якість освіти та якість освітніх послуг. Керівники опорних закладів освіти переконалися у тому, що запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти – це стратегічне рішення школи, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо її ефективного та сталого розвитку.