Круглий стіл «ECERS: реалізація єдності підходів у оцінюванні якості освітнього процесу в дошкільній та початковій освіті» (для керівників закладів дошкільної освіти)

10 лют. 2021
10 лютого 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online проведено круглий стіл «ECERS-3: реалізація єдності підходів у оцінюванні якості освітнього процесу в дошкільній та початковій освіті».

Захід проводила  завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Паламарчук І.В. У роботі круглого столу прийняли участь 175 керівників  закладів дошкільної освіти.

Захід організовано та проведено з метою надання науково-методичної допомоги працівникам ЗДО у підвищенні якості та переорієнтації на розбудову довіри суспільства до системи та закладів освіти,  визначення нових вимог до організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти.

.У ході роботи підвищено обізнаність керівників ЗДО  про міжнародну практику в сфері якості дошкільної освіти, з метою впровадження в їх діяльність сучасних інструментів для успішної організації  освітнього процесу;   розкриті можливості використання методики ECERS-3 для ефективної організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти. Розкрито структуру, зміст та достовірність шкали ECERS-3, а також процедуру дослідження за цією методикою.

За результатами роботи учасники систематизували знання про критерії якості дошкільної освіти, структуру та зміст шкали оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти ECERS-3; достовірність і валідність шкали; процедуру дослідження за методикою ECERS-3. Також спікери докладно розповіли про процес оцінювання якості освітнього процесу дитячого садка та основні його принципи.  

Кравець Н.Ю., завідувач  науково-методичної лабораторії початкової  освіти надала практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти з врахуванням вимог наступності та відповідності до Концепції «Нова українська школа». 

Наприкінці вебінару педагогічним колективам було запропоновано самостійне опрацювання методики з метою визначення сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків в освітньому процесі свого закладу дошкільної освіти.