Науково-практичний семінар «Керівництво та лідерство: стратегія, тактика, перспектива»

16 бер. 2021
Відповідно до плану роботи кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» для керівників опорних закладів освіти та завідувачів філій у режимі онлайн 16 березня відбувся науково-практичний семінар «Керівництво та лідерство: стратегія, тактика, перспектива».

Під час семінару керівники закладів освіти разом з завідувачкою кафедри освітньої політики, кандидатом соціологічних наук Здрагат С.Г.  розглянули через призму основних викликів та запитів ХХІ століття  ключові аспекти діяльності опорних закладів освіти як лідерів регіональної освіти. Завідувачка НМЛ соціального   партнерства та міжнародної діяльності Болдирєва Г.В. з метою сприяння розвитку лідерського потенціалу керівників опорних закладів освіти ознайомила учасників семінару з інформацією щодо напрямів розвитку лідерської компетентності та опанування сучасних прийомів ефективного лідерства в управлінні. Методист НМЛ  соціального партнерства та міжнародної діяльності Гриньова М.В. сконцентрувала увагу керівників закладів освіти на закономірностях виникнення опору педагогів освітнім змінам та ознайомила із різними стратегіями його подолання. Завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук Воронова С.В. опрацювала із учасниками семінару роль селф-коучинга та особливості його застосування в управлінні професійним розвитком педагогів.

Керівники закладів освіти стали активними учасниками семінару, адже були постійно включені в процес обговорення, завдяки використанню онлайн-ресурсів взяли участь в опитуванні з проблематики семінару, результати якого стали основою для змістового наповнення виступів доповідачів, колективно змоделювали портрет керівника-лідера  опорного закладу освіти, практикувалися у постановці сильних питань, а також долучилися до дослідження власних здібностей до лідерства.

За підсумками семінару, керівники закладів освіти усталилися в думці, що сучасний керівник закладу освіти, який прагне бути автентичним лідером та вивести на лідерські позиції свій заклад освіти, в першу чергу має бути лідером для себе, а отже, має особливу увагу приділяти навчанню протягом життя й працювати над розвитком власного лідерського потенціалу.