Постійнодіючий семінар «Дизайн сучасного уроку» для керівників та педагогів ЗЗСО

17 бер. 2021
Відповідно до плану роботи кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 17 березня в онлайн режимі розпочав свою роботу постійнодіючий семінар «Дизайн сучасного уроку» для керівників та педагогів ЗЗСО.

У роботі першого модуля «Сучасний урок як основоположний компонент в освітньому процесі ХХІ століття» взяли участь педагоги м. Одеси, Дачненської ТГ, Яськівської ТГ, Южненської ТГ (Одеського району), Шабівської ТГ, Старокозацької ТГ (Білгород-Дністровського району); Великомихайлівської ТГ, Великоплосківської ТГ, Миколаївської ТГ, Новоборисівської ТГ (Роздільнянського району), Кілійської ТГ, Ізмаїльської ТГ (Ізмаїльського району).

Модерувала роботу семінару завідувач науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики  Г.І. Айрікян. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист НМЛ управлінської діяльності кафедри освітньої політики.

Із вступним словом до учасників заходу звернулась ректор КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат філософських наук Л.К. Задорожна, яка акцентувала увагу на сучасних вимогах до професіоналізму керівних та педагогічних кадрів закладів освіти в умовах модернізації освітньої системи та реалізації Концепції  нової української школи.

Знайомство та визначення очікувань від теми, які модерувала Л.М. Михайлова, методист НМЛ управлінської діяльності, проходило в інтерактивній формі, в групах та з використанням  інтерактивних онлайн-ресурсів Google.

Під час виступу Айрікян Г.І. учасники заходу мали змогу долучитися до обговорення питання освітнього дизайну року, працюючи в групах, набувати навички і вміння створювати технологічну карту уроку, проектувати адаптовані мотиваційні схеми уроку, а також самим спробувати стати дизайнерами освітнього процесу.

Підсумовуючи роботу першого модуля «Сучасний урок як основоположний компонент в освітньому процесі ХХІ століття», учасники постійнодіючого семінару відзначили актуальність теми, її практичну спрямованість, значущість  методичної допомоги щодо конструювання сучасного уроку на основі  нових підходів та з використанням нових технологій.