Засідання Вченої ради КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»

20 бер. 2021
17 березня відбулося чергове засідання Вченої ради КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».

Відповідно до порядку денного серед переліку питань першим було розглянуто питання щодо схвалення методичні розробки педагогів, які атестуються та претендують на присвоєння звання «викладач-методист», «вчитель-методист», «вихователь-методист», «педагог-організатор-методист», «практичний психолог-методист», «керівник гуртка-методист».

         Особлива увага під час засідання була приділена питанню  реалізації трирічного регіонального проекту «Школа в цифровому світі». Діяльність академії в цьому напрямку розкрила в ході  своєї доповіді проректор з науково-педагогічної та методичної діяльності, кандидат історичних наук, О.М. Левчишена.

Так, реалізація проекту «Школа в цифровому світі», метою якого є розбудова системи життєдіяльності школи в умовах цифрової освіти, була зініційована академією в 2020 році й підтримана директором департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації Олександром Лончаком та заступником голови Одеської ОДА з питань цифрової трансформації Анастасією Бондар.

Ключовими завданнями проекту є аудит потреб і запитів педагогів/закладів освіти щодо готовності, спроможності до використання «цифри» в школі, пошук, систематизація освітніх цифрових ресурсів, ознайомлення, аналіз, відбір, використання педагогічно доцільних ресурсів навчання, створення власної освітньої траєкторії розбудови школи в «цифрі» та «цифри»в школі.

Серед заходів, які були проведені в рамках реалізації проекту за  період з вересня 2020 року по березень 2021 рік, -  більше 10 комунікаційних зустрічей як з координаторами проєкту на місцях, так і з керівниками закладів освіти та з вчителями-предметниками. Під час онлайн-зустрічей розглядались питання щодо моделей цифрового навчання та управління,  організаційних ресурсних можливостей платформи «Освіта Одещини», стратегії та складових дистанційного і змішаного навчання. Слід відмітити, що зацікавленість педагогів області щодо використання хмарних ресурсів при організації освітнього процесу надзвичайно висока. Так, на вебінар «Використання хмарних технологій при проведенні змішаного навчання», який проходив 15 березня було зареєстровано 338 осіб.

         Для забезпечення якості подальшої реалізації вказаного проєкту членами Вченої ради було прийнято ряд відповідних рішень.