Педагогічна майстерня. Нетворкінг-клуб для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту»», погоджено з завідувачем кафедри»

21 квіт. 2021
20 квітня 2021 року на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» у режимі online відбулася чергова зустріч нетворкінг-клубу для працівників дошкільної освіти «Будуємо якісну дошкільну освіту». Зустріч була проведена у форматі педагогічної майстерні за темою «Якісна дошкільна освіта в контексті цифровізації».

У роботі нетворкінг-клубу  взяли участь 130 осіб  (2 групи) – педагогічні працівники відділів освіти, консультанти центрів професійного розвитку, які опікуються дошкільною освітою; директори, вихователі-методисти, вихователі закладів дошкільної освіти.

 Про основні шляхи впровадження  STREAM – освіти в закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Було практично продемонстровано, як під час занять із застосуванням цієї технології у дітей формується критичне, продуктивне мислення, демонструється краса інженерних рішень, використовуються набуті знання на практиці, застосовуючи компетентнісний  підхід.

Паламарчук І.В., завідувач  науково-методичної лабораторії дошкільної освіти,  розповіла про те, як створити дидактичний матеріал, який відповідає інтересам та запитам дітей за допомогою простих цифрових інструментів. Учасники мали змогу практично відпрацювати навички роботи з Learningapps – сервісом для створення інтерактивних завдань.

Учасники педагогічної майстерні познайомились з платформою  НУМО - помічником у спілкуванні з дитиною, де зібрано корисні підказки, цікаві вправи й ігри. Цей ресурс  запустили Міністерство освіти і науки України та Дитячий Фонд ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Мета сервісу – надати вихователям і батькам інструменти для розвитку в дітей віком 3-6 років.

Трофименко О.А., методист науково-методичної лабораторії дошкільної освіти, навчила учасників педагогічної майстерні практичному використанню Jamboard – цифрової віртуальної дошки, як інструменту в роботі вихователя, для створення інтерактивних завдань, ігор, для урізноманітнення освітнього процесу, організації роботи з батьками (інтерактивні форми взаємодії, голосування, збір інформації), для методичної роботи у закладі дошкільної освіти (наприклад, створення проєктів закладу).

Проведена робота сприяє мотивації к застосуванню запропонованих інструментів, поглибленні знань педагогів та формуванню потреб щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі закладів дошкільної освіти.