Коворкінг з особистісного розвитку педагога
Захід проводився з метою надання методичної допомоги керівникам ЗЗСО щодо побудови індивідуальної траєкторії особистісного розвитку, використовуючи технологію селф-коучингу.
З вітальним словом до учасників коворкінгу звернулась ректор академії, кандидат філософських наук Любов Задорожна, яка підкреслила значущість особистісного розвитку педагога у контексті компетентнісного підходу.
Завідувачка НМЛ розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук Світлана Воронова ознайомила присутніх з технологією селф-коучингу, яка допомагає сформувати у педагогів інноваційний тип мислення, спрямований на творчість та саморозвиток. Учасники мали можливість практично опрацювати техніки «Формування коуч-позиції», «Контрагенти досягнення професійної мети», «Закони самоврядного особистісного розвитку».
Завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності Ганна Болдирєва розкрила питання щодо ефективної комунікації як інструменту педагога-коуча та підкреслила важливість володіння засобами ефективної комунікації як базової основи комунікативної компетентності педагога.
Методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, доктор філософії (PhD) в галузі психології Олена Бальбуза акцентувала увагу учасників на професійному вигоранні педагога, яке впливає на процес побудови індивідуальної траєкторії розвитку. Учасники на практиці визначили власні стрес-фактори та ресурси у подоланні емоційних стресів, ознайомилися з поняттями «емоційне вигорання», «копінг-стратегії», «особисті ресурси» та отримали рекомендації щодо підвищення власної стресостійкості.
Учасники коворкінгу отримали практичні напрацювання щодо використання технології селф-коучингу у процесі побудови власної індивідуальної траєкторії особистісного розвитку.