Засідання Науково-методичної ради академії
Голова Науково-методичної ради, проректор академії з науково-методичної роботи, кандидат історичних наук, Оксана Левчишена порушила питання щодо підготовки інструктивно-методичних листів і подала до розгляду теми методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу в закладах освіти області в 2021/2022 н.р. Методичні рекомендації розроблені з врахуванням діючих нормативно-правових актів, які унормовують зміст, структуру та підходи до організації освітнього процесу в закладах освіти в новому навчальному році.
Завідувачка кафедри методики викладання і змісту освіти, кандидат педагогічних наук, Ольга Папач підвела підсумки проведення та науково-методичного супроводу обласного етапу конкурсу «Учитель року - 2021», який цьогоріч проходив в онлайн-форматі. Завдання конкурсу вирішувалися через низку методичних заходів, які спрямовані на формування й розвиток загальних та фахових компетентностей учасників конкурсу фахової майстерності педагогів. Завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук, Світлана Здрагат відмітила прозорість критеріїв оцінювання, зазначивши високий рівень членів фахового журі конкурсу.
Завідувачка науково-методичної лабораторії початкової освіти Наталя Кравець ознайомила із проміжковими результатами реалізації регіональної програми підвищення кваліфікації учителів початкових класів «Особливості організації освітнього процесу в умовах упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти», зазначивши низку методичних заходів з професійної комунікації і командної роботи, що дозволили успішно виконати завдання з підвищення кваліфікації вчителів початкових класів і підготовки до старту Нової української школи в школах Одещини.
Ректор академії, кандидат філософських наук, Любов Задорожна відмітила, що питанню реалізації регіональної програми підвищення кваліфікації учителів початкових класів в Академії приділяється належна увага. Також вона закцентувала увагу присутніх на значущості реалізації принципів наступності при переході від початкової загальної до базової середньої освіти в ЗЗСО, що сприятиме якості реалізації Концепції НУШ.