Майстер-клас “Технології та прийоми розвитку логіко-математичної компетентності дошкільників”

Гаєвець Я.С., к.п.н., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти, ознайомила присутніх з актуальними питаннями теми «Методика формування математичних уявлень: лічби предметів та поняття про число». Під час майстер-класу учасники мали змогу більш детально розглянути оновлений Базовий компонент дошкільної освіти, а саме освітній напрямок «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», та варіанти опрацювання з дошкільниками лічби предметів та поняття про число.
Скрипник В.В., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти, розкрила питання використання педагогічних технологій для логіко-математичного розвитку дошкільників. Увагу педагогів було звернено на різноманіття педагогічних технологій, які можна застосовувати саме для логіко-математичного розвитку дитини; необхідність практичної самостійної діяльності дитини для розуміння та осмислення певних дій; роль казки в логіко-математичного розвитку дитини. Педагоги були ознайомлені з прийомами створення розвивального середовища на основі народних казок, методичними рекомендаціями щодо формування базових уявлень про числа і цифри дітей дошкільного віку на основі математичної казки «Пригоди непосидючих одиничок».
З основними шляхами впровадження STREAM – освіти у закладах дошкільної освіти учасників ознайомив Подуфалов А.І., старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти. Ним було продемонстровано прийоми розвитку критичного, продуктивного мислення дітей, цікавості до інженерних рішень із застосуванням технології STREAM – освіти.
Учасники відмітили продуктивність та інформативність заходу.