Постійно діючий семінар «Дизайн сучасного уроку» для керівників ЗЗСО

18 черв. 2021
Відповідно до плану роботи кафедри освітньої політики КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 17 червня в онлайн-режимі відбулася ІІ сесія постійно діючий семінар «Дизайн сучасного уроку».

У роботі ІІ сесії «Освітній дизайн в педагогічній культуре» взяли участь постійні її учасники керівники ЗЗСО області.

Модерувала роботу заходу завідувач науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики  Г.І. Айрікян. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист НМЛ управлінської діяльності кафедри освітньої політики.

На початку сесії у виступі-презентації Г.В. Болдирєва, завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики розглянула   поняття «педагогічний дизайн» та галузі його використання в освітньому процесі.

Під час виступу доцента кафедри освітньої політики, кандидата педагогічних наук, доцента  В.М. Руссола, керівники ЗЗСО  мали можливість приєднатися до наукових підходів щодо характерних властивостей сучасного уроку його принципів, структури, організації  та  факторів що забезпечитимуть  його якість.

У практичній частині сесії слухачі використовували педагогічні технології, моделювали освітнє середовище сучасного уроку.

На всіх етапах роботи семінару учасникам пропонувалося  зробити самоаналіз  набутих знань і навичок -  співвідносити відоме і нове,  визначати свої пізнавальні запити, обґрунтовуючи їх за допомогою відомої  інформації. Рефлексія проводилась  допомогою  прийому технології розвитку критичного мислення «Стратегія «ЗНАЮ - БАЖАЮ ЗНАТИ - ДІЗНАВСЯ(ЛАСЯ)». Фасилітатори практикуму Айрікян Г.І. та Михайлова Л.М.

Підсумовуючи роботу заходу, учасники постійно діючого семінару відзначили актуальність теми ІІ сесії, її практичну спрямованість, значущість  методичної допомоги щодо опанування новими знаннями з педагогічного дизайну, конструювання сучасного уроку у світлі впровадження стандартів нової української школи.