Семінар-нарада «Організація освітньої діяльності щодо реалізації компетентнісного потенціалу мовно-літературної освітньої галузі на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури»
20 серпня на базі науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» в online-режимі відбувся семінар-нарада «Організація освітньої діяльності щодо реалізації компетентнісного потенціалу мовно-літературної освітньої галузі на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури» для методистів РМК (ММК), консультантів об’єднаних територіальних громад, керівників РМО (ММО), МО учителів української мови та літератури, зарубіжної літератури.У заході взяли участь більше 180 освітян мовно-літературної галузі освіти області.
Під час семінару виступи були зосереджені довкола актуальних питань викладання предметів мовно-літературної галузі освіти.
Свінтковська С.А., старша викладачка кафедри методики викладання і змісту освіти, методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти академії, надала методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2021/2022 н.р., зробила огляд модельних програм з української мови та літератури для 5-6 класів щодо впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти ( мовно-літературна галузь) у 2022 році.
Плетньова Л.А., методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти, ознайомила учасників семінару з питанням впливу інформації масмедіа на становлення особистості, формування її світогляду у сучасному суспільстві.
Жайворонок Н.В., методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти запропонувала учасникам семінару матеріал з використання інтернет-ресурсів на уроках зарубіжної літератури.
Максютіна О.Г., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №38 I-III ст. м.Одеси, поділилася власним досвідом роботи щодо прийомів організації дистанційного та змішаного навчання на уроках української мови та літератури.
Верготі Л.Т., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Чорноморської гімназії №1 м.Чорноморська, надала інформацію про ефективність формувального оцінювання здобувачів освіти, застосування електронної техніки при здійсненні цього оцінювання.
Космакова Н.В., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Одеського НВК «Гімназія №2 – СШ I ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» під час свого виступу запропонувала поповнити методичну скарбничку різноманітними прийомами, які допоможуть осучаснити урок, зробити його цікавим і продуктивним.
Утєшева Т.С., учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №130 I-III ст. м.Одеси, звернула увагу на особливості вивчення літератур національних меншин у 2021/2022 н.р. (література національних меншин, зарубіжна література).
Цимбал Т.В., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №65 I-III ст. м.Одеси, зорієнтувала вчителів на розвивально-продуктивний інтегративний підхід при вивченні української мови та літератури у взаємодії з іншими навчальними дисциплінами.
Панасюк Т.П., учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури вищої категорії, старший учитель Одеської гімназії №1 ім.А.П.Бистріної, ознайомила з власним досвідом використання сучасних форм роботи на уроках зарубіжної літератури.
Учасники семінару відмітили, що матеріали семінару стануть у нагоді учителям-філологам у подальшій науково-теоретичній і практичній підготовці до творчої учительської діяльності та ефективної взаємодії з учнями на основі впровадження сучасних технологій в процесі викладання предметів мовно-літературної галузі освіти. Матеріали розміщені на сайті КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».





