Семінар-нарада «Організація освітньої діяльності щодо реалізації компетентнісного потенціалу мовно-літературної освітньої галузі на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури»

У заході взяли участь більше 180 освітян мовно-літературної галузі освіти області.
Під час семінару виступи були зосереджені довкола актуальних питань викладання предметів мовно-літературної галузі освіти.
Свінтковська С.А., старша викладачка кафедри методики викладання і змісту освіти, методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти академії, надала методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури у 2021/2022 н.р., зробила огляд модельних програм з української мови та літератури для 5-6 класів щодо впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти ( мовно-літературна галузь) у 2022 році.
Плетньова Л.А., методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти, ознайомила учасників семінару з питанням впливу інформації масмедіа на становлення особистості, формування її світогляду у сучасному суспільстві.
Жайворонок Н.В., методистка науково-методичної лабораторії мовно-літературної освіти запропонувала учасникам семінару матеріал з використання інтернет-ресурсів на уроках зарубіжної літератури.
Максютіна О.Г., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №38 I-III ст. м.Одеси, поділилася власним досвідом роботи щодо прийомів організації дистанційного та змішаного навчання на уроках української мови та літератури.
Верготі Л.Т., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Чорноморської гімназії №1 м.Чорноморська, надала інформацію про ефективність формувального оцінювання здобувачів освіти, застосування електронної техніки при здійсненні цього оцінювання.
Космакова Н.В., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист Одеського НВК «Гімназія №2 – СШ I ступеня з поглибленим вивченням англійської мови» під час свого виступу запропонувала поповнити методичну скарбничку різноманітними прийомами, які допоможуть осучаснити урок, зробити його цікавим і продуктивним.
Утєшева Т.С., учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №130 I-III ст. м.Одеси, звернула увагу на особливості вивчення літератур національних меншин у 2021/2022 н.р. (література національних меншин, зарубіжна література).
Цимбал Т.В., учителька української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист ЗОШ №65 I-III ст. м.Одеси, зорієнтувала вчителів на розвивально-продуктивний інтегративний підхід при вивченні української мови та літератури у взаємодії з іншими навчальними дисциплінами.
Панасюк Т.П., учителька української мови та літератури, зарубіжної літератури вищої категорії, старший учитель Одеської гімназії №1 ім.А.П.Бистріної, ознайомила з власним досвідом використання сучасних форм роботи на уроках зарубіжної літератури.
Учасники семінару відмітили, що матеріали семінару стануть у нагоді учителям-філологам у подальшій науково-теоретичній і практичній підготовці до творчої учительської діяльності та ефективної взаємодії з учнями на основі впровадження сучасних технологій в процесі викладання предметів мовно-літературної галузі освіти. Матеріали розміщені на сайті КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради».