Семінар - практикум «Використання технології критичного мислення у вивченні контраверсійних питань історії»

Під час зустрічі було зазначено, що суспільно-політичні та економічні зміни сьогодення активізували відкритий дискурс з приводу контраверсійних питань історії та пошук нових підходів у формуванні світогляду особистості. А використання технології критичного мислення надає можливість під різними кутами зору розглянути проблематику самоідентифікації українства, збереження історичної пам’яті, загальних тенденцій становлення нації у новий та новітній періоди.
Доцент кафедри методики викладання і змісту освіти, кандидат історичних наук Поспєлов А.С. акцентував увагу на науковому підґрунті контраверсій історії. Науковцем було представлено дев’ять аспектів, відповідно до яких історичні факти набувають контраверсійного наповнення, надав відповідні приклади з всесвітньої історії.
Для педагогів було важливим визначення багатоперспективності в сучасному осмисленні історичної науки як можливості формулювання різних точок зору в оцінці історичних фактів та інтерпретаціях подій.
Вчителі набули практичний досвід організації дослідження письмових історичних джерел з використанням технології критичного мислення та розвинути інноваційну компетентність.