Семінар - практикум «Використання технології критичного мислення у вивченні контраверсійних питань історії»
 Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 03 листопада в режимі онлайн відбувся  семінар - практикум  «Використання технології критичного мислення у вивченні контраверсійних питань історії». Учасниками заходу були вчителі історії, а також керівники методичних об’єднань закладів загальної середньої освіти області.
	Відповідно до плану роботи КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 03 листопада в режимі онлайн відбувся  семінар - практикум  «Використання технології критичного мислення у вивченні контраверсійних питань історії». Учасниками заходу були вчителі історії, а також керівники методичних об’єднань закладів загальної середньої освіти області.Під час зустрічі було зазначено, що суспільно-політичні та економічні зміни сьогодення активізували відкритий дискурс з приводу контраверсійних питань історії та пошук нових підходів у формуванні світогляду особистості. А використання технології критичного мислення надає можливість під різними кутами зору розглянути проблематику самоідентифікації українства, збереження історичної пам’яті, загальних тенденцій становлення нації у новий та новітній періоди.
Доцент кафедри методики викладання і змісту освіти, кандидат історичних наук Поспєлов А.С. акцентував увагу на науковому підґрунті контраверсій історії. Науковцем було представлено дев’ять аспектів, відповідно до яких історичні факти набувають контраверсійного наповнення, надав відповідні приклади з всесвітньої історії.
Для педагогів було важливим визначення багатоперспективності в сучасному осмисленні історичної науки як можливості формулювання різних точок зору в оцінці історичних фактів та інтерпретаціях подій.
Вчителі набули практичний досвід організації дослідження письмових історичних джерел з використанням технології критичного мислення та розвинути інноваційну компетентність.
	





 
                 
                 
                 
                