МЕТОДИЧНИЙ КЛАСТЕР у рамках проєкту «Соціальне партнерство – майстерня майбутнього»
У межах заходу розглядалися актуальні питання з розвитку інформаційно-цифрової компетентності та уміння вчитися протягом життя, формування яких в учасників освітнього процесу займає провідні позиції в контексті реформування освіти в України. Адже сучасний освітній простір загалом, та освітнє середовище закладу освіти зокрема, має характеризуватися сприятливими умовами для розвитку здатності в учасників освітнього процесу до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння вибудовувати свою освітньо-професійну траєкторію, навчатися впродовж життя.
З основними компонентами, напрямками модернізації освітнього простору і засадами формування освітнього середовища ознайомила Г. Болдирєва, завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності.
Створенню єдиного інформаційного простору в умовах розвитку закладу освіти, особливостях застосування хмарних технологій, отримуванню інформації за запитами педагогів приділила увагу Л.Бондаренко, методистка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти.
М. Гриньова, методистка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності, практично ознайомивши консультантів центрів з можливостями Google – Академії, приділила увагу вертикальному та горизонтальному розвитку особистості педагога та значенню читання у розвитку наскрізних вмінь та навичок учасників освітнього процесу.
Протягом заходу учасники методичного кластеру мали змогу долучитися до обговорення актуальних питань щодо створення сучасного освітнього простору, показати здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, практично попрацювати на онлайн-дошці Padlet.
За підсумками методичного кластеру були окреслені перспективи подальшої співпраці академії з центрами професійного розвитку педагогічних працівників.