Постійно діючий семінар «Конвергентність в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти» для керівників та педагогів ЗЗСО
26 лют. 2022

У роботі першої сесії «Конвергентна освіта – освіта для майбутнього» взяли участь педагоги м. Одеси, м. Чорноморська, Одеського, Болградського, Ізмаїльського районів.
Модерувала роботу семінару завідувач науково-методичної лабораторії управлінської діяльності кафедри освітньої політики Г.І. Айрікян. Методичний, інформаційний та технічний супровід заходу в онлайн-режимі здійснювала Л.М. Михайлова, методист НМЛ управлінської діяльності кафедри освітньої політики.
Під час виступу-презентації Айрікян Г.І. учасники заходу мали змогу долучитися до обговорення питання щодо формування нового бачення стратегії перебудови шкільної освіти на засадах конвергентності ознайомитись з конвергентними – НБІК технологіями. Важливим напрямом стала робота з формування у слухачів навичка розробки навчальних матеріалів конвергентних технологій – орієнтованих завдань, направлених на розвиток у школярів природничо-наукової, читацької, інформаційної, комунікативної, соціокультурної грамотності.
Запровадження біотехнологій в шкільну практику, їх роль в реалізації конвергентної освіти, а також основні напрями їх реалізації розкрила доцент кафедри мікробіології, вірусології та біотехнології ОНУ імені І.І. Мечникова, кандидат біологічних наук Русанова М. Ю.
Досвід роботи побудови моделі конвергентного середовища з біологічного напряму на уроках і в позаурочній діяльності Таїровського ЗЗСО Таїровської селищної ради Одеського району презентували директор Таїровського ЗЗСО Гончаренко Н. П. та вчитель біології Барабаш В. Б.
Підчас практикуму педагоги мали можливість визначити «крапки конвергентності» - позиції можливого злиття змісту навчальних предметів, рівнів загальної і позашкільної освіти, взаємодії адміністрації і педагогів ЗЗСО з культурними та громадськими організаціями, мережевої взаємодії з використанням освітніх і культурних ресурсів регіону; учасники семінару виконували проєкт дорожньої карти біологічного напряму в освітньому процесі свого закладу.
Семінар сприяв формуванню у його учасників нового бачення змісту освіти і перебудови взаємодії усіх учасників освітнього процесу з урахуванням принципів конвергентної освіти.