Навчання/натхнення на курсах підвищення кваліфікації

17 бер. 2022
Сьогодні завершують навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителі мистецьких дисциплін, які натхненно занурились у процес реалізації інтегративної стратегії навчання мистецтву через дієві практики: моделювання уроку мистецтва за методом емоційної драматургії, використання проблемного навчання, задієння методу сторітелінга як елемента едьютейнмента, розвитку наскрізних умінь в процесі аналізу-інтерпретації творів мистецтва та художньо-творчої діяльності.

Дистанційний формат не став перепоною для наших педагогів в опануванні сучасними технологіями, що наповнюють освітній процес контентом, наближеним до потреб цифрового покоління та здатні забезпечити якісне навчання мистецтва у закладах освіти.
Навіть через екран монітора відчувалася особлива єдність, згуртованість вчительської спільноти, кожен учасник якої проявив залученість процесом навчання, поставився з особливою відповідальністю до самостійної побудови власної освітньої траєкторії під час дистанційних курсів.
Глибоку зацікавленість матеріалами курсу «Реалізація інтегративної стратегії навчання мистецтва» засвідчують відгуки педагогів, висловлені у анкеті зворотного зв’язку. Рефлексуючи, педагоги зазначають, що змістове наповнення курсу є практико-орієнтованим, відповідає інноваційним освітнім тенденціям, розкриває технологічні підходи до викладання мистецтва на основі задієння сучасних трендів, що «відгукуються» нинішнім учням.
Сподіваємось, що освітянські інсайти, отримані педагогами у процесі навчання, стануть новим поштовхом для розвитку наскрізних умінь учнів у процесі аналізу-інтерпретації мистецьких творів, організації художньо-творчої діяльності, самовираження через мистецтво в тому числі із застосуванням цифрового інструментарію.
Мистецтво завжди було і є не лише джерелом творчості, натхнення, а і потужним ресурсом для емоційного і психологічного відновлення, засобом коригування емоційного стану. Пріоритетним і зараз, у воєнний час, є використання засобів мистецтва для спрямування учнів у сферу творчості, що позитивно впливатиме на їхню врівноваженість, адаптивні можливості, сприятиме гармонізації, збалансованості їхніх емоцій.
Дорогі колеги! Дякуємо вам за безпрецедентну довіру до нас, захоплюємось вашою відданістю своїй справі! Ви надихаєте нас на подальшу роботу! Навчаємось навзаєм!