Семінар – практикум «Тайм-менеджмент в діяльності керівника закладу освіти»
26 бер. 2022
![](/uploads/org9324/news_1648292080_.png)
Відкриваючи семінар, завідувачка кафедри освітньої політики, кандидат соціологічних наук Здрагат С. Г. наголосила на важливості та актуальності тематики семінару. Використання методів, засобів, прийомів тайм-менеджменту може бути чинником підвищення ефективності управління закладом освіти, його конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг.
Технологічний підхід в управлінні часом висвітила Воронова С. В., завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, кандидат педагогічних наук. Учасники опрацювали метод «АБВГД-аналіз», який надає можливість керівнику складати ефективний план за пріоритетністю на кожен день, тиждень, рік. Бальбуза О. М., методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, доктор філософії (PhD) в галузі психології, надала учасникам семінару поради щодо зменшення проявів прокрастинації в їхній діяльності та розкрила питання впливу перфекціонізму на результат роботи керівника закладу освіти. Учасники семінару пройшли тест «Чи схильні Ви до перфекціонізму?» та обговорили отримані результати. Техніки ефективної комунікації в особистому таймінгу керівника закладу освіти запропонувала Болдирєва Г. В., завідувачка науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності.
Під час рефлексії учасники акцентували увагу на актуальності теми семінару і відзначили, що вміння планувати час, розподіляти великі цілі на маленькі для більш легкого досягнення, делегувати повноваження дійсно впливають на саморганізацію керівника та якість управління закладом освіти.