Третє засідання обласної Школи «Консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників як соціальний лідер в освітньому середовищі»
30 черв. 2022

У Google –опитуванні напередодні учасники школи зазначили основні проблеми у цьому напрямку. Під час роботи розглянули, яких ресурсів не вистачає педагогам для професійного зростання та за яких умов консультування у центрах буде результативним.
На формуванні проєктувальної компетентності як запоруці професійного розвитку консультантів акцентувала увагу Ганна Болдирєва, завідувачка НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності кафедри освітньої політики. Інтерактивна робота відбувалася на онлайн-дошці Jamboard через проєкт «Сучасний вчитель», де консультанти намітили основні вектори своєї діяльності.
Світлана Воронова, завідувачка науково-методичної лабораторії розвитку та якості освіти, к.п.н., нагадала, що найцінніший ресурс у людини – це час та показала, як застосовуючи різні технології тайм-менеджменту можливо його раціонально розподілити.
Разом з Марією Гриньовою, методистом НМЛ соціального партнерства та міжнародної діяльності, здобувачем освіти ступеня доктора філософії (поза аспірантурою), учасники заходу розглянули такі ефективні інструменти у мотивації педагога до особистого зростання як консультування та супровід.
Під час рефлексії учасники обласної школи зазначили, що проєкт – це унікальний комплекс дій щодо змін в освітній, соціально-педагогічній діяльності педагога чи закладу освіти.