#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Технологічна освітня галузь

11 лист. 2022
Чергова зустріч у площині дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» відбулась 10 листопада. Вчителі технологічної галузі ( 57 учасників) долучились до обговорення теми: «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики». Зустріч проводилась в онлайн форматі.

Спікери онлайн-зустрічі:
Бухтій О.В., Заслужений учитель України, учитель технологій Нерубайського академічного ліцею №1 Нерубайської сільської ради Одеського району Одеської області,
Колесова О.А., координатор технологічної освітньої галузі, завідувач НМЛ інформатичної, технологічної та STEM-освіти кафедри методики викладання і змісту освіти КЗВО «ОАНОООР», к.ф.н.,
Нікітенко Р.І., методист НМЛ інформатичної, технологічної та STEM-освіти, тренер НУШ, КЗВО «ОАНОООР»,
Осіченко Н.В., заступник директора, учитель технологій, креслення та інформатики Таїровського ЗЗСО Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області.
Спікери поділилися власним досвідом з актуальних питань: «Формувальне оцінювання - засіб вибудовування траєкторії особистісного поступу учня», «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня на уроках технологій: корисні поради від практика», «Творчі ідеї для цікавої роботи: щоденник спостережень вчителя технологій».
Під час активної дискусії педагоги обговорили особливості застосування методів та технологій для розбудови індивідуальної освітньої траєкторії учнів.
У підсумку зустрічі учителі зауважили, що побудова індивідуальної траєкторії навчання дає можливість вчителю реалізувати одне із пріоритетних завдань шкільної освіти: формувати і розвивати ключову компетентність – вміння вчитися.