#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики // Мовно-літературна освітня галузь (іноземні мови)

11 лист. 2022
10 листопада відбулася чергова онлайн-зустріч учасників в межах дискусійного простору НУШ за темою «Індивідуальна освітня траєкторія поступу учня: дієві практики». 56 вчителів іноземних мов отримали можливість активного спілкування щодо актуальних питань пов'язаних із діагностикою особистісних потреб учня за умови предметної діяльності: виконання завдань, конкурси питань з теми, тестування, вибір завдань із теми.

Під час спілкування вчителі іноземних мов області взяли участь у розгляді та обговоренні алгоритму створення індивідуальних програм навчання з метою визначення цілей, типів та різновидів індивідуальних кінцевих освітніх «продуктів» , форми їх представлення, система контролю та оцінки діяльності учнів.
Спікери мотивували учасників на роздуми щодо удосконалення індивідуальної освітньої траєкторії та реалізації її цілей за схемою: цілі-план-діяльність-рефлексія-порівняння освітнього продукту із цілями-самооцінка.
Наданий учасниками зворотний зв’язок висвітлив позитивне ставлення до процесу створення та застосування необхідного педагогічного інструментарію у процесі побудови індивідуальної освітньої траєкторії відповідно до концепції НУШ.