#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 1 «Інтегроване навчання: у фокусі цінності, компетентності, практики»»// «Інтеграція цифрового інструментарію»
#Дискусійний_простір «Нова українська школа: рухаємось разом» // трек 1 «Інтегроване навчання: у фокусі цінності, компетентності, практики»»// «Інтеграція цифрового інструментарію»
13 березня 2023 року в онлайн-форматі до дискусійного простору за темою «Інтеграція цифрового інструментарію» долучилася педагогічна спільнота керівників закладів освіти Одещини та директорів і консультантів Центрів професійного розвитку педагогічних працівників області.
Модератором заходу була НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.
Динамічний тон дискусії задала Оксана Левчишена, проректор Академії з науково-педагогічної та методичної діяльності, яка зазначила такі напрямки роботи: Контент-орієнтована інтеграція. Інтеграція навичок. Інтеграція перспектив.
Під час спілкування відбувся корисний обмін досвідом та презентація ефективних наробок з інтеграції цифрового інструментарію у системі внутрішнього моніторингу шкільного середовища та якості знань.
Директор Одеського ліцею «Лідер» Одеської міської ради Одеської області Ірина Болгаріна і заступник директора Юлія Годун представили внутрішкільну систему роботи з педагогічним колективом, яка організується через Viber-групи вчителів, віртуальну учительську на платформі Google Workspace (тренінгів з оволодіння вчителями новими цифровими технологіями, традиційні та віртуальні класи тощо).
Ірина Сотніченко, заступник директора Василівського ліцею Василівської сільської ради Болградського району Одеської області, продемонструвала прийоми роботи з дошкою Canva для здійснення графічного дизайну та онлайн-конструкторів зображень та інструмент Wordwall для створення інтеграційних завдань в умовах змішаного навчання. Про використання цифрових технологій в процесі онлайн-навчання розповіла заступник директора Одеського ліцею № 4 Одеської міської Одеської області Тетяна Шеффер.
Учасники заходу під час обговорення відмітили актуальність практики цифрової інтеграції у професійній діяльності керівників закладів освіти та співробітників ЦПР ПП і зауважили, що можливості використання цифрового інструментарію в управлінській та консультативній практиці є ефективнім ресурсом для створення і розвитку інтеграційного середовища освітнього закладу з урахуванням змін.