Круглий стіл «Проблемні контури наставництва у педагогічній інтернатурі»
Захід був спрямований на обговорення нагальних питань, пов'язаних з впровадженням педагогічної інтернатури у закладах освіти Одеської області та становлення інституту наставництва у практиці діяльності вчителів. У рамках круглого столу було розглянуто питання організації супроводу і підтримки молодого вчителя, підкреслено роль наставника у подоланні труднощів періоду адаптації фахівця до умов професійної педагогічної діяльності, розкрито можливості науково-методичного супроводу діяльності педагогів-наставників.
З нормативними положеннями, що регламентують роботу педагогічної інтернатури у закладі освіти, та досвідом супроводу закладу освіти у запроваджені різноманітних форм роботи з молодими вчителями учасників круглого столу познайомила Ольга Сушицька, директор КУ «Шабівський центр професійного розвитку».
Досвід впровадження педагогічної інтернатури у закладах загальної середньої освіти представили Лілія Калінчук, директор ОПЗО «Тіква-Ор Самеах», та Лілія Колесник, директор КЗ «Дивизійський ліцей» Дивизійської сільської ради Білгород-Дністровського району. Спікери у своїх виступах підкреслили переваги запровадження педагогічної інтернатури, результати роботи педагогів-наставників. Фахівці надали поради щодо впровадження сучасних моделей наставництва. Зокрема, учасники круглого столу обговорювали теми, пов'язані з ефективними методами наставництва, взаємодією педагога-наставника та інтернів, викликами, що виникають під час запровадження педагогічної інтернатури у закладах освіти. Водночас, було наголошено на необхідності методичної та психологічної підтримки педагогів-наставників.
Керівники закладів загальної середньої освіти висловили ідеї щодо можливостей та перспектив вибудови сучасної системи роботи з молодими педагогічними кадрами, наголосили на труднощах та існуючих бар'єрах у ефективному функціонуванні педагогічної інтернатури. Результатом проведеного круглого столу стали спільні позиції учасників щодо подальшого розвитку наставництва та педагогічної інтернатури у закладах освіти.
Керівники закладів освіти зазначили, що запровадження педагогічної інтернатури є важливою складовою розбудови системи забезпечення якості освіти та підготовки молодих фахівців до роботи у сучасному освітньому середовищі.