«Ігрові практики підтримки благополуччя дітей»
З метою удосконалення навичок використання ігрових прийомів і підходів до надання психосоціальної підтримки дітей, старшим викладачем кафедри дошкільної і початкової освіти, Ольгою Трофименко, було заплановано та проведено презентації, обговорення проблемних питань та виконання інтерактивних вправ за поданою тематикою. В ході проведення вебінару слухачі відмітили важливе значення гри для психічного здоров’я та психосоціального благополуччя дітей.
Під час зустрічі педагоги мали можливість обмінятися власним досвідом з проблеми організації освітнього процесу в умовах сьогодення. В ході дискусій обговорювались питання розвитку і збереження благополуччя дітей, інструменти психосоціальної підтримки. Учасники мали можливість ознайомитись з іграми та вправами на знаття емоційного напруження вихованців, на розвиток та підтримку психосоціального благополуччя.
Ірина Паламарчук, завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти звернула увагу присутніх, що вихователі можуть надавати психосоціальну підтримку дітям шляхом взаємодії з ними за допомогою гри, створення психологічно безпечного та сприятливого середовища, у якому діти можуть виражати свої емоції та переживання.
Педагоги дійшли висновку, що ігрова взаємодія з дітьми – ефективний спосіб задоволення психосоціальних потреб дітей, які пережили складний життєвий досвід.