Продовжуємо знайомитися із курсом за вибором «Навчаємось жити в громаді» для учнів 8(9) класів
Протягом зустрічі були опрацьовані різні джерела, розглянуті необхідні ресурси для онлайн/офлайн роботи при викладанні курсу за вибором “Навчаємось жити в громаді” для учнів 8(9) класів. До роздумів та обговорення спонукали анімаційні відео: «School factory» («Шкільна фабрика») та «Chemistry class» («Урок хімії»).
Під час зустрічей була надана цікава інформація щодо елементів проєктної діяльності (командотворення, вироблення спільних правил, розподіл ролей під час обговорень, святкування спільного успіху), модерування дослідницького і соціального проєктів та алгоритму їх реалізації.
Спікери ознайомили педагогів з різноманіттям запропонованих учнівських самостійних робіт: буклет «Соціальні послуги: що це таке та як їх отримати?», учнівська конференція «Самоврядуємо в школі: беремо участь - беремо відповідальність», інтернет-дослідження «Успішні практики учнівського самоврядування», аналітичні завдання «Школа — територія прав людини», «Урядування у школі», «Програма кандидата чи кандидатки в лідери учнівського самоврядування» тощо.
Особлива увага була приділена спікерами практичному аспекту, а саме: визначенню індикаторів успіху, розробці моделі «Наш ідеальний учнівський парламент» та етичного кодексу посадових осіб місцевого самоврядування, створенню влучного меседжу про необхідність проведення у громаді дитячо-молодіжного форуму.
Учасники методичного тренінгу практично опрацювали наступні вправи курсу за вибором «Навчаємось жити в громаді»: «Формула справжньої громадянина і справжньої громадянки України», «Сім нот», «Ресурси територіальної громади», «Я громадянин/громадянка України», «15 питань від молоді громади за 15 хвилин» та інші.
Під час рефлексії було зазначено ефективність впровадження даного курсу для розвитку навичок групової роботи та комунікацій учнівської спільноти, активної їх участі у соціальних проєктах, у шкільному врядуванні, у житті громади.