Курси підвищення кваліфікації «Асистент вчителя в класі з інклюзивним навчанням» та «Організація дистанційної роботи в освітньому процесі з дітьми з ООП»
Викладачі та куратори Академії, напередодні початку навчального року, продовжують свою освітянську місію щодо навчання педагогів. Активна робота завершились на курсах кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти: «Асистент вчителя в класі з інклюзивним навчанням» та «Організація дистанційної роботи в освітньому процесі з дітьми з ООП» , де педагоги мали можливість обрати зручну форму ,напрям та різновиди підвищення кваліфікації.
Теплі зустрічі колег в офлайн форматі, неймовірно корисна та професійно сформована програма курсів для педагогів матиме позитивний результат - вмотивованих вчителів, які мають чітко сформовані поняття організації дистанційної роботи, окреслені функції ролі асистента вчителя. У рамках курсу педагоги отримали знання щодо:
побудови освітньої політики як інструменту реалізації цілей держави;
поняття побудови та організації безпечного,безбар’єрного середовища для дітей в школі;
аналізу змісту роботи асистента вчителя;
знання щодо психологічної підтримки соціо - дезадаптованих сімей;
психологічного консультування та супроводу сімей ,які виховують дитину з ООП;
форми співпраці педагогів ,проведення корекційно- розвиткових занять в онлайн форматі та багато ще цікавого та корисного.
Вдячні та наповнені ресурсом вчителі понесуть світоч знань в свої заклади задля майбутнього наших діток. З мрією до перемоги та вірою в краще продовжуємо свою роботу далі.