Методично-практичний семінар «Цивільний захист учасників освітнього процесу в межах проєкту «Клас безпеки»
У заході взяло участь 165 керівників та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області.
Завідувачка НМЛ соціокультурного проєктування та розвитку безпечного освітнього середовища Красножон Наталя Володимирівна, в своєму виступі презентувала хід реалізації проєкту «Клас безпеки» в Одеській області станом на серпень поточного року та подякувала фахівцям ГУ ДСНС України в Одеській області за плідну співпрацю з Академією.
Підполковник служби цивільного захисту ГУ ДСНС України в Одеській області Глизенко Євген Сергійович, акцентував увагу на те, що в Одеській області відкрито 163 класи безпеки. У класах безпеки передбачено проведення уроків для дітей різних категорій. Також наголосив, що для наповнення класу методичними матеріалами можна використовувати будь яку наочну агітацію (буклети, листівки, плакати, презентації, відеоролики, тощо), а у вигляді муляжів для куточка з електробезпеки рекомендував використовувати зіпсовану електричну техніку, як приклад того, що необережне використання цих речей може призвести до пожежі.
Інженер з охорони праці Першотравневого ліцею, Визирської сільської ради, Одеського району Урсуленко Вікторія Вікторівна, та вчитель основ здоров’я Кравченко Оксана Станіславівна, поділилися досвідом щодо проведення уроків та практичних занять в класах безпеки з дітьми різної вікової категорії.
Методист відділу інклюзивної освіти та психологічного супроводу ДУ «Український інститут розвитку освіти», кандидат філософських наук Павленко Катерина Миколаївна, обговорила дії учасників освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій.
В ході інтерактивної вправи учасники семінару відпрацювали покроковий алгоритм дій працівників закладу освіти під час виникнення пожежі. Формування навичок безпечної поведінки має відбуватися повсякденно, як у військовий час, так і у мирний.
Під час заходу учасники отримали відповіді на всі свої питання, активно обговорювали запропоновані запитання, ділилися роздумами.
Вивчення правил пожежної, мінної безпеки та цивільного захисту, ознайомлення з алгоритмом дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій, формування навичок надання домедичної допомоги – пріоритетне питання в умовах сьогодення.