Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна відповідальність людства в контексті аксіологічних трансформацій»
Учасниками конференції стало понад 270 учасників – фахівців, представників наукових організацій та закладів освіти різних регіонів України. Метою заходу було об’єднання зусиль науковців та освітян щодо осмислення викликів та перспектив, обговорення проблемних питань та формування візії майбутнього, пов’язаних з соціальною відповідальністю в контексті аксіологічних трансформацій у ХХІ столітті.
Основними проблемними питаннями, що потрапили у коло обговорення учасників конференції були такі, як проблемний контур аксіологічних орієнтирів сучасності; соціальна відповідальність людини, суспільства та держави; трансформації змісту та реалізації соціальної відповідальності в освіті; аксіологічній аналіз цифрової трансформації освітнього простору; соціальне партнерство, лідерство та моделювання пост-майбутнього.
У результаті роботи конференції учасники мали змогу співставити та узгодити погляди науковців та практиків на проблемні питання через висвітлення як наукових досліджень, так й практичних надбань педагогічної спільноти у розгляді таких проблем: аксіологічні цінності української освіти, аксіологічні виміри сучасної держави та становлення особистості, аксіологічні пріоритети розвитку сучасної педагогічної освіти, аксіологічні орієнтири освітнього простору Європи, ціннісна база як основа для сталого розвитку держави та суспільства, ціннісні аспекти політичної культури як основи соціальної відповідальності, соціальна відповідальність як сучасна вимога до професіонала, проблеми концепту людиноцентризму, соціальна відповідальність учасників освітнього процесу, технології формування правової культури в аксіологічному вимірі.
Підводячи підсумки роботи, учасники всеукраїнської науково-практичної конференції наголосили на необхідності продовження наукових досліджень з проблеми соціальної відповідальності в контексті аксіологічних трансформацій, посилення співпраці та взаємодії між наукою і практикою у питаннях визначення аксіологічних орієнтирів сучасності та шляхів формування ціннісної матриці учасників освітнього процесу, розробки та впровадженні новітніх науково-методичних та організаційно-технологічних підходів до розвитку партнерської взаємодії в сфері освіти на засадах аксіологічного виміру.
Сподіваємося на продовження плідної співпраці!