#ДИСКУСІЙНИЙ ПРОСТІР «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ» // ТРЕК 2. СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ
Завідувач кафедри методики викладання і змісту освіти, тренер НУШ Наталія Шатайло ознайомила учасників заходу з дорожньою картою руху дискусійних просторів Треку 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня». Пані Наталія зазначила теми для обговорення, що пропонуються для педагогів, окреслила перспективи і можливості, котрі відкриваються для освітян Одещини за умови долучення до запропонованої серії онлайн-просторів.
Учасники дискусійного простору долучилися до мережевої спільноти вчителів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі Нової української школи, обговорили низку нагальних питань, як-то:
- особливості освітнього процесу у 5-6-х класах як адаптивного періоду в базовій середній освіті;
- перспективи викладання курсів галузі у 7-9 класах;
- особисті ресурси стресостійкості;
- власну унікальність у викладанні предмету;
- оцінювальну діяльність, надання/отримання зворотного зв’язку тощо.
Завдувач НМЛ суспільно-гуманітарної освіти кафедри методики викладання і змісту освіти, координатор галузі, тренер НУШ Лариса Кононенко за допомогою онлайн-ресурсу Рadlet (https://padlet.com/lariko18/padlet-dk996slpmydb6epc) як мережевого педагогічного кейсу, занурила учасників у світ успішних практик взаємодії вчителя і учня задля організації освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства.
Під час обговорення педагоги утвердилися у переконанні щодо пріоритету встановлення партнерських взаємин в усіх аспектах освітнього процесу.
До наступних зустрічей, колеги! Запрошуємо доєднуватись і спільно прокладати траєкторію поступу вчителя та учня Нової української школи!
Разом до Перемоги!