Онлайн-навчання «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу дошкільної освіти. Самооцінювання освітньої діяльності»
Під час навчання завідувачем науково-методичної лабораторії Іриною Паламарчук розкриті питання про універсальний дизайн у сфері дошкільної освіти та безпечне освітнє середовище. Розглянули питання ефективного планування педагогічними працівниками своєї діяльності та якість організації освітнього процесу, основні вимоги Державного стандарту дошкільної освіти, та умови за яких вони можуть бути досягнені, нові професійні ролі педагогів та риси сучасного освітнього процесу. Жваве обговорювання викликало питання безперервного професійного розвитку та атестації педагогів закладів дошкільної освіти за новим Положення про атестацію. Опрацювали поняття стратегічного планування, формування стратегії ЗДО, освітньої програми та річного плану роботи. Визначили компоненти, принципи та процедуру забезпечення дотримання академічної доброчесності учасниками освітнього процесу.
Планування розвитку системи забезпечення якості освіти зумовлено необхідністю кардинальних змін, спрямованих на підвищення якості і конкурентоспроможності закладу, вирішення стратегічних завдань, що стоять перед закладом в нових економічних і соціокультурних умовах. Щоб управлінський процес на всіх його рівнях був ефективним, кожен керівник повинен мати чітке уявлення про розбудову та функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, застосування інструментів самооцінювання результатів освітньої діяльності закладу, які є необхідною умовою модернізації та розвитку дошкільної освіти.
Учасники навчання отримали дієві інструменти для проведення самооцінювання за вимогами, критеріями та індикаторами відповідно до Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти.