УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ: НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗЗСО

16 лист. 2023
В межах меморандуму про співпрацю щодо реалізації чесько-українського проєкту «Підтримка відновлення освіти в Україні» між громадською організацією Чеської Республіки «Асоціація з міжнародних питань» та КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 15 листопада розпочався навчальний курс для керівників закладів освіти Одещини «Управління школою в кризових ситуаціях».

УПРАВЛІННЯ ШКОЛОЮ В КРИЗОВИХ СИТУАЦІЯХ: НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ ЗЗСО

В межах меморандуму про співпрацю щодо реалізації чесько-українського проєкту «Підтримка відновлення освіти в Україні» між громадською організацією Чеської Республіки «Асоціація з міжнародних питань» та КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» 15 листопада розпочався навчальний курс для керівників закладів освіти Одещини «Управління школою в кризових ситуаціях». Курс дозволить познайомитися з досвідом чеських базових та середніх шкіл, що пов’язаний з темами дистанційного навчання та кризового управління.

Їржі Трунда, директор базової школи Вратіславова (м. Прага) та викладач у чеських університетах, ознайомив з викликами, що стояли перед чеськими школами під час дистанційного навчання, Пан Їржі акцентував на ролі директора школи та класного керівника в забезпеченні якісного освітнього процесу, а також підкреслив, що на ефективність дистанційного навчання впливає рівень педагогічного управління учителів і всього педагогічного колективу з боку директорів шкіл.

Учасники навчального курсу, проаналізувавши основні характеристики синхронного та асинхронного онлайн-навчання, усталилися у думці, що надмірний обсяг синхронного навчання є екстремальним навантаженням для учнів і педагогів та не приносить потрібного ефекту для освітнього процесу, а асинхронне навчання – краще рефлексує умови для учнів.

Керівники закладів освіти Одещини вдячні Зденці Вагнеровій, координаторці міжнародних освітніх проєктів АМО, та Їржі Трунді, директору базової школи Вратіславова (м. Прага), за можливість почути досвід чеських шкіл та імплементувати його в освіту регіону.