ДИСКУСІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ» Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»

22 груд. 2023
Обговорення теми "Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти" відкриває широкий простір для розгляду сучасних трендів у сфері освіти, які визначають розвиток як вчителя, так і учня на протязі їхньої освітньої кар'єри. 21 грудня 2023 року на дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом» були розглянуті нові підходи до навчання та викладання, а також виклики та можливості, які виникають у зв'язку із змінами у сучасній освіті.

ДИСКУСІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ

«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ»

Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»

Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти»

Обговорення теми "Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти" відкриває широкий простір для розгляду сучасних трендів у сфері освіти, які визначають розвиток як вчителя, так і учня на протязі їхньої освітньої кар'єри.

21 грудня 2023 року на дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом» були розглянуті нові підходи до навчання та викладання, а також виклики та можливості, які виникають у зв'язку із змінами у сучасній освіті.

31 педагог дискусійного простору отримав дієві поради щодо ролі та відповідальності вчителя технологій в контексті неперервної освіти.

Учасники локації мали можливість активного спілкування щодо актуальних питань:

1. Адаптивність учнів та вчителів: Як адаптувати зміст і методику навчання до індивідуальних потреб учня?

2. Роль технологій у неперервній освіті: Як використовувати сучасні інструменти для поліпшення навчального процесу?

3. Партнерство між вчителями та учнями: Як створити ефективне взаємодіюче оточення для навчання та саморозвитку?

4. Співпраця та обмін досвідом: створення сприятливого середовища для обміну ідей та кращих практик між вчителями.

5. Використання ресурсу «ШКОЛА В ЦИФРОВОМУ СВІТІ «КЗВО «ОАНО» для підвищення ефективності освітнього процесу. 

Учасники локації мали можливість активного спілкування співавтором модельних програм з технологій для 5-6, 7-9 класів та підручників з Ходзицькою Іриною Юліївною, учителькою трудового навчання та технологій закладу загальної середньої освіти № 243 м. Києва, учителя-методиста, відмінника освіти України, щодо актуальних питань:

 Стратегії самовдосконалення вчителів:

Педагогічна майстерність: навички, які необхідні сучасному вчителю для успішного викладання.

Особливостей використання модельної програми з технологій для 7-9 класів.

 Створення умов для неперервного навчання учнів:

Індивідуалізація навчання та підтримка різноманітності стилів вивчення при використанні модельної програми для 7 класу.

Використання інтерактивних методів та ігрових технологій у навчальному процесі.

 Співпраця між вчителями та учнями:

Розвиток комунікативних навичок та співпраця у трикутнику вчитель-учень-батьки.

Зустрічі вчителів технологічної освітньої галузі в межах Дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» надали можливість активно спілкуватися, співпрацювати та разом знаходити сили та мотивацію для втілення нових ідей, технологій, підходів до роботи.