ДИСКУСІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ» Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»
ДИСКУСІЙНИЙ ПРОСТІР НУШ
«НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РУХАЄМОСЬ РАЗОМ»
Трек 2. «Базове предметне навчання: поступ вчителя та учня»
Тема для обговорення: «Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти»
Обговорення теми "Траєкторія поступу вчителя та учня: проєкція неперервної освіти" відкриває широкий простір для розгляду сучасних трендів у сфері освіти, які визначають розвиток як вчителя, так і учня на протязі їхньої освітньої кар'єри.
21 грудня 2023 року на дискусійному просторі «Нова українська школа: рухаємось разом» були розглянуті нові підходи до навчання та викладання, а також виклики та можливості, які виникають у зв'язку із змінами у сучасній освіті.
31 педагог дискусійного простору отримав дієві поради щодо ролі та відповідальності вчителя технологій в контексті неперервної освіти.
Учасники локації мали можливість активного спілкування щодо актуальних питань:
1. Адаптивність учнів та вчителів: Як адаптувати зміст і методику навчання до індивідуальних потреб учня?
2. Роль технологій у неперервній освіті: Як використовувати сучасні інструменти для поліпшення навчального процесу?
3. Партнерство між вчителями та учнями: Як створити ефективне взаємодіюче оточення для навчання та саморозвитку?
4. Співпраця та обмін досвідом: створення сприятливого середовища для обміну ідей та кращих практик між вчителями.
5. Використання ресурсу «ШКОЛА В ЦИФРОВОМУ СВІТІ «КЗВО «ОАНО» для підвищення ефективності освітнього процесу.
Учасники локації мали можливість активного спілкування співавтором модельних програм з технологій для 5-6, 7-9 класів та підручників з Ходзицькою Іриною Юліївною, учителькою трудового навчання та технологій закладу загальної середньої освіти № 243 м. Києва, учителя-методиста, відмінника освіти України, щодо актуальних питань:
Стратегії самовдосконалення вчителів:
o Педагогічна майстерність: навички, які необхідні сучасному вчителю для успішного викладання.
o Особливостей використання модельної програми з технологій для 7-9 класів.
Створення умов для неперервного навчання учнів:
o Індивідуалізація навчання та підтримка різноманітності стилів вивчення при використанні модельної програми для 7 класу.
o Використання інтерактивних методів та ігрових технологій у навчальному процесі.
Співпраця між вчителями та учнями:
o Розвиток комунікативних навичок та співпраця у трикутнику вчитель-учень-батьки.
Зустрічі вчителів технологічної освітньої галузі в межах Дискусійного простору «Нова українська школа: рухаємось разом» надали можливість активно спілкуватися, співпрацювати та разом знаходити сили та мотивацію для втілення нових ідей, технологій, підходів до роботи.