«Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога»

6 бер. 2024
Робота педагогічного працівника пов’язана з постійним проявом емоцій, але навички розуміння та усвідомлення своїх емоцій, управління ними, мотивація своєї діяльності, співчуття та співпереживання вимагають розвитку потенціалу емоційного інтелекту людини задля успішної самореалізації та саморозвитку.

Інтервізійна студія «Пульс»

     «Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога»

 

Робота педагогічного працівника пов’язана з постійним проявом емоцій, але навички розуміння та усвідомлення своїх емоцій, управління ними, мотивація своєї діяльності, співчуття та співпереживання вимагають розвитку потенціалу емоційного інтелекту людини задля успішної самореалізації та саморозвитку.

Тож, з метою   покращення професійних навичок, ефективності роботи, зростання професійної майстерності практичних психологів та соціальних педагогів закладів освіти 6 березня 2024р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» центром практичної психології та соціальної роботи у режимі online була проведена інтервізійна студія «Пульс» за темою «Емоційний інтелект та емоційна компетентність педагога».

Розглядаючи питання  емоційного інтелекту та емоційної компетентності, учасники інтервізійної студії  разом з психологинею Оленою Солнцевою опрацювали проективні техники, низку психотехнік емоційної саморегуляції.  Фахівці психологічної служби були долучені до перебігу активностей, направлених на сканування свого емоційного стану,  взяли участь в інтервізійному практикумі за методикою «Самооцінка емоційних станів», виявили спільні проблеми  та шляхи подолання цих проблем. 

Емоції та  почуття забарвлюють життєві стосунки,  тому підвищення потенціалу емоційного інтелекту допоможе кожному фахівцю корегувати стратегії надання психологічної допомоги у кожному конкретному випадку, сприятиме ефективному аналізу відповідності та якості використаних ними методів, технік надання психологічної допомоги через власний досвід та особистісну включеність.