«Застосування принципу методичного конструктору як інструменту планування в ЗДО»
Метою навчання стало питання удосконаленню та оновленню знань і вмінь із теоретико-методологічних, контрольно-аналітичних та інших аспектів професійної діяльності педагогів. Участь прийняли 58 учасників.
Захід проводила завідувач науково-методичної лабораторії дошкільної освіти Ірина Паламарчук. Педагоги мали змогу поглибити свої знання про складання та ведення картотек як виду ділової документації. Розширили розумінні поняття «методичний конструктор» як інструменту планування освітнього процесу, який надає можливість з окремих дидактичних елементів самостійно конструювати загальну картину проживання дня згідно свого особистого бачення, розуміння кожної з навчальних тем, з урахуванням особистих переваг, можливостей дітей реальної групи, наявних ресурсів. Дізналися як визначати смислову координату для висвітлення життєвого простору та життєвого часу дітей при застосуванні принципу блоково-тематичного планування. Значимою ознакою планування та організації освітнього процесу в ЗДО є свобода вибору власної стратегії руху до якості освіти та врахування принципу інтеграції при плануванні роботи з дітьми.