«Мистецько — освітня проєкція: маркетингові комунікації»
Інтенсив розпочався з огляду важливості цифрового медіапростору у сучасному світі. Спікери підкреслили, що це динамічний та постійно розвиваючийся світ, який відкриває нові горизонти для сприйняття мистецтва та створення захопливих арт-продуктів, ефективного маркетингу
(С. Дерябіна, Р. Нікітенко).
«Створення мокапів у мистецькій освітній проєкції: від ідеї до втілення» - це практична частина інтенсивну (спікер - Крецу Наталя Сергіївна, вчитель мистецтва Великодальницького ліцею №1, тренер НУШ), учасники познайомилися з цифровими інструментами створення mockup, можливості експериментувати з різними дизайнерськими підходами, створювати власний унікальний стиль/бренд.
Педагоги технологічної освітньої галузі відзначили про важливість інтеграції мистецтва, технологій та інформатики в освітній діяльності, щодо використання цифрових інструментів, які стимулюють розкриття творчих здібностей школярів (О. Адаменко). Учасники заходу активно взяли участь у дискусіях, де обговорювалися питання використання 3D-моделювання на уроках технологій та мистецтва. Одним із ключових питань, що порушувалися, були питання використання mockup, pinterest, tinkercad на уроках. Захід став професійною платформою для обміну досвідом та кращими практиками у сфері використання цифрових інструментів та технологій у мистецькій освіті.
Чекаємо наступних зустрічей у колі однодумців!
З вірою у Перемогу! Все буде Україна!