Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»// «Дієві прийоми та ефективні засоби внутрішньої комунікації в управлінні закладом освіти»

1 трав. 2024
30 квітня для керівників закладів загальної середньої освіти пройшов практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики», присвячений темі ефективної внутрішньої комунікації в управлінні закладом освіти.

Практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики»//

«Дієві прийоми та ефективні засоби внутрішньої комунікації в

управлінні закладом освіти»

 

30 квітня для керівників закладів загальної середньої освіти пройшов практичний інтенсив «Ресурси, стратегії, практики», присвячений темі ефективної внутрішньої комунікації в управлінні закладом освіти.

 

Захід проводила НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти з метою надання керівникам закладів освіти знань та навичок, необхідних для налагодження ефективної внутрішньої комунікації в освітніх установах.

Модератор заходу, Вікторія Круглянко, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти підкреслила актуальність та важливість ефективної внутрішньої комунікації в управлінні закладом освіти. Її інтерактивна вправа «Будьмо знайомі!» або «Я і мої реквізити комунікації» допомогла учасникам зрозуміти, що внутрішня комунікація – це не лише передача інформації, але й ключовий елемент для побудови ефективної команди та досягнення успіху закладом освіти.

Спікер інтенсивну, Ганна Болдирєва, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, презентувала учасникам ключові складові комунікативної компетентності та навички, що потрібні для успішного управління комунікаціями в закладі освіти. Вона підкреслила, що вміння ефективно спілкуватися є необхідним для побудови сприятливого робочого середовища та досягнення високих результатів.

Учасники практичного інтенсиву «Ресурси, стратегії, практики» під час заходу мали можливість зануритися у світ різних форм комунікації: вербальної, невербальної та електронної й отримати ґрунтовні теоретичні знання про внутрішню комунікацію. Було представлено концепції, принципи та моделі ефективної комунікації в закладі освіти, що допомогло учасникам краще зрозуміти нюанси спілкування та використовувати різні канали для досягнення максимальної ефективності.

Під час різноманітних групових вправ та дискусій учасники оволоділи прийомами ефективного спілкування, такими як активне слухання та врахування індивідуальних особливостей співрозмовників, «Правилом трьох двадцяти», методом сократичного діалогу, що розширило їхній арсенал інструментів для налагодження комунікації.

Особлива увага була приділена загальним засадам подоланню бар'єрів комунікації, таким як демократичний стиль спілкування, стратегія знаходження спільного, стратегія саморозкриття, стратегія діалогу, рефлексія, емпатія, конфлікти інтересів.

Учасники відзначили інтенсив як платформу для обміну досвідом та кращими практиками, практико спрямований на розвиток навичок ефективної комунікації та пошуку рішень проблем внутрішньої комунікації.