ПРАКТИЧНИЙ ІНТЕНСИВ «РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ» «Важливість командоутворення для розвитку особистості директора та його професійної діяльності»
Практичний інтенсив
«РЕСУРСИ, СТРАТЕГІЇ, ПРАКТИКИ»
«Важливість командоутворення для розвитку особистості директора та його професійної діяльності»
10 травня для керівників закладів загальної середньої освіти відбувся практичний інтенсив «Ресурси, Стратегії, Практики». Захід був організований з метою залучення учасників до обговорення та впровадження ефективних стратегій управління закладами освіти з акцентом на важливість командоутворення для розвитку особистості директора та його професійної діяльності.
В рамках заходу, Вікторія Круглянко, методист НМЛ управлінської діяльності та забезпечення якості освіти кафедри філософії освіти, поділилася своїми знаннями, цінними інсайтами та практичними порадами, необхідними для ефективної командної роботи.
Головний акцент зустрічі був зосереджений на досягненні дієвого керівництва через будування сильних команд та спільне досягнення цілей у закладі освіти.
Учасники заходу отримали чітке розуміння понять «команда» та «командо утворення», досліджуючи їхні характеристики та відмінні риси, що стало міцним фундаментом для подальшого занурення у динаміку командної роботи. Завдяки знайомству з різними методами визначення командного потенціалу навчилися розпізнавати ознаки згуртованих та продуктивних команд. Зустріч надала уявлення про поетапний процес створення команди. Керівники закладів освіти отримали практичні рекомендації щодо формування згуртованого колективу, здатного досягати спільних цілей. Не оминули увагою й складні аспекти командоутворення, які можуть виникати під час формування та роботи команди. Їх окреслення допоможе учасникам ефективно вирішувати конфлікти, долати перешкоди та підтримувати командний дух.
Завдяки інтерактивному формату заходу учасники мали можливість не лише отримати знання, але й активно обговорити та поділитися своїм досвідом один з одним.
Інтенсив підкреслив важливість постійного професійного розвитку директорів шкіл у сфері командоутворення та продемонстрував, що командна робота може стати потужним інструментом для досягнення кращих результатів у освіті.