Педагогічний інтенсив «Вальдорфська педагогіка: значення фізіологічних ритмів життя дитини дошкільного віку»

27 черв. 2024
27 червня 2024 року відбувся педагогічний інтенсив «Вальдорфська педагогіка: значення фізіологічних ритмів життя дитини дошкільного віку». Учасниками заходу стали 30 вихователів, вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

Педагогічний інтенсив «Вальдорфська педагогіка: значення фізіологічних ритмів  життя дитини дошкільного віку»

 

27 червня 2024 року відбувся педагогічний інтенсив «Вальдорфська педагогіка: значення фізіологічних ритмів  життя дитини дошкільного віку».

Учасниками заходу стали 30 вихователів,  вихователів-методистів, керівників закладів дошкільної освіти, спеціалісти відділів освіти, представники центрів підвищення професійного розвитку педагогічних працівників.

Ірина Паламарчук, звернулася до учасників та наголосила що відповідно до Державного стандарту, дитина дошкільного віку – це особа віком від трьох до шести (семи) років з притаманними її віку фізіологічними, психологічними особливостями, картиною світу, потребами, життєвим досвідом. Відповідно, важливим для вихователя є розуміння розвитку дитини з врахуванням її фізіологічних ритмів.

Віра Мітюхіна, методист НМЛ дошкільної освіти ознайомила присутніх з принципами вальдорфськой педагогіки з її лейтмотивом: вальдорфська педагогіка – виховання до свободи  (підготовка дитини до свободі у майбутньому житті).  Розкрито значення ритмів для виховного здоров’ярозвивального середовища для дитини і яке ставлення це має до свободи у майбутньому.  У процесі  доповіді, було доведено, який вплив має організація ритмічної виховного процесу на  тілесне та психологічне здоров’я дитини, як до цього підходять вихователі вальдорфських  закладів дошкільної освіти, які методи та інструменти вони застосовують заздалегідь готуючи  дитину до дорослого життя.

Під час рефлексії учасники виявили зацікавленість темою, відзначили практичну спрямованість педагогічного інтенсивну, оскільки було продемонстровано методи та прийоми роботи педагогів, актуальність наданої інформації та висловили запити щодо подальшого знайомства з методами виховання у вальдорфських закладах дошкільної освіти. Визначено доцільність використання деяких прийомів у типовому закладі дошкільної освіти.